Особливості становлення культури дистанційного навчання

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.075.08

Ключові слова:

відкрита і дистанційна освіта, дистанційне навчання, освітні технології, ресурсний центр, освітня платформа, опитування

Анотація

Розглянуто передумови розвитку концепції дистанційної форми навчання. Дослідження надає розуміння явища з точки зору процесу споживання освітніх послуг, зумовлених зовнішніми умовами існування, та глобалізаційних процесів, які впливають на суспільство. Проаналізовано результати опитування учасників закладу дистанційної форми освіти, з’ясовані здобутки та ставлення здобувачів до запропонованих освітніх технологій. Виокремлено напрями досліджень: сприйняття споживачами дистанційної освіти і зміни їх стилю життя, цінностей, норм поведінки, культури спілкування; виникнення й організація ресурсних методичних центрів забезпечення і впровадження дистанційної форми навчання; надбання, перспективи розвитку дистанційної освіти та наслідки для стану всієї галузі. Виконане дослідження дозволяє дійти висновку, що концепція дистанційного навчання набуває дедалі більшої уваги споживачів і сприймається як повноцінна освіта.

Біографії авторів

Г. В. Афенченко, Харківська державна академія культури

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри менеджменту культури та соціальних технологій

Н. В. Шумлянська, Харківська державна академія культури

старший викладач, кафедра туристичного бізнесу

Посилання

Baeva, L. E-culture (2014) Encyclopedia of Information Science and Technology. Third Edition (10 Volumes). Ed. Mehdi Khosrow-Pour (Information Resources Management Association, USA): I-Global. рр. 6847–6854 [In English].

Ethical code of Information society. 36 general conference of UNESCO (2011). http://unesdoc.unesco.org/images/0021/002126/212696e.pdf [In English].

International Council for Open and Distance Education. https://www.icde.org/ [In English].

Litsei «Anhstrem». https://angstremua.com/ [In Ukrainian].

Polozhenczeva, I. (2017). Genesis, evolution and prospects for the development of distance education. Internet-zhurnal «Mir nauki», 5, 1 Retrieved from: http://mir-nauki.com/PDF/10PDMN117.pdf. [In Russian].

United States Distance Learning Association: http://www.usdla.org. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-21

Номер

Розділ

Культурологія