Менеджмент креативних технологій у соціокультурній сфері
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.075.04Ключові слова:
менеджмент культури, соціокультурна сфера, креативні технології, культуротворчістьАнотація
Розглянуто сучасний менеджмент культури як інструмент забезпечення креативного процесу в культуротворчій діяльності. Визначено, що умовами ефективної реалізації креативних технологій і практик у соціокультурній сфері є забезпечення розвитку креативного мислення особистості, створення сприятливих обставин для групової творчої роботи в команді, удосконалення процесу традиційної соціокультурної діяльності на основі креативних інновацій, розвиток стимулюючого середовища для реалізації креативних ініціатив із застосуванням новітніх управлінських технологій.
Посилання
Cherepanova, S. O. (2012). Philosophy of education and the phenomenon of cultural creativity: methodological foundations of research. Uchenye zapiski Tavricheskogo nacionalnogo universiteta im. V. I. Vernadskogo. Serija “Filosofiia. Kulturologiia. Politologiia. Sociologiia”, 24 (65), 253–261. [In Ukrainian].
Creative Europe Program (2013). https://creativeeurope.in.ua/ [In Ukrainian].
Darenskyi, V. (2010). The phenomenon of dialogue as a universal of culture. Doksa, 15, 172–182. [In Ukrainian].
European Union Eastern Partnership Program “Culture and Creativity” 2015–2018 (2015). https://www.culturepartnership.eu/ua/page/culture-matters [In Ukrainian].
Fed, V. (2012). Cultural existence: functions and general principles of development. Skhid, 1 (115), 170–173. [In Ukrainian].
Grow.google. (d.b.). New digital features from Google. https://grow.google/intl/ua [In Ukrainian].
Institute of Culture Strategy. (2012). On approval of the strategy for the development of culture of Lviv until 2025: resolution. [In Ukrainian].
Karpiak, M. O. (2017). Formation of creative spaces and their significance for the economic development of the region in the conditions of decentralization of power. Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrainy, 3, 139–142. [In Ukrainian].
Kopievska, O. R. (2018). Transformational processes in cultural practices of Ukraine: global, glocal context and local features (end of XX — beginning of XXI century). [Thesis of the Dr. of Cultural Studies, National Academy of Management of Culture and Arts]. [In Ukrainian].
Leontieva, V. (2014). Management as a profession: role and status in the cultural process. Bulletin of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Filosofiia, 42, 125–136. [In Ukrainian].
Maksymovska, N. O. (2021). Applied culturology and culture management: research methodology. Culture of Ukraine, 74, 17–22. [In Ukrainian].
Okorsky, V. P., Valiukh, A. M. (2017). Creative Management: A Textbook. National University of Water Management and Environmental Sciences. [In Ukrainian].
Quarantined with Plan B x Kultura Zvuka, [Online event]. (2020, May 23). https://www.facebook.com/events/272653823858447/ [In Ukrainian].
Shchegliuk, S. D. (2017). Features of the development of the creative industry in Ukraine: promising forms of spatial organization. Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrainy, 6, 143–150. [In Ukrainian].
Tkachenko, L. I. (2017). Creativity and creativity: modern content. Osvita ta rozvytok obdarovanoi osobystosti, 9–10 (28–29), 32–35. [In Ukrainian].
Verkhovna Rada of Ukraine. (2002). On innovation activity: as of December 5, 2012: Law of Ukraine. (№ 40-IV). zakon.rada.gov.ua. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Text [In Ukrainian].
Verkhovna Rada of Ukraine. (2011). On culture № 2778: as of December 28, 2014: Law of Ukraine. No. 76-VIII). zakon.rada.gov.ua. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2778-17#Text [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.