Специфіка композиторської інтерпретації жанру прелюдії у творчості Самуїла Фейнберга

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.074.09

Анотація

Розглянуто принципи трактування жанру фортепіанної прелюдії в доробку С. Фейнберга. У контексті взаємозв’язку його композиторського стилю зі скрябінівською творчою традицією виявлено ключові моменти, які вирізняють манеру інтерпретації цього жанру. Зазначено, що, базуючись у прелюдіях на особливостях стилістики, які притаманні зрілому періоду творчості О. Скрябіна (починаючи від ор. 32), С. Фейнберг творчо їх переосмислює. Визначено, що стиль письма композитора відзначається підкресленою експресивністю, яка виникає в результаті застосування різноманітних градацій динамічного й темпового нюансування в межах драматургії однієї п’єси. У фактурному плані прелюдії С. Фейнберга відзначаються більшою насиченістю та підкресленою віртуозністю.

Біографія автора

Р. В. Ніколенко, Харківська державна академія культури

викладач, кафедра фортепіано

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-20

Номер

Розділ

Мистецтвознавство