Ладогармонічна концепція композиторської творчості Олександра Черепніна

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.073.17

Анотація

Розглянуто ладогармонічну концепцію творчості О. Черепніна в контексті новаторських художніх ідей у музичному мистецтві ХХ ст. Виявлено особливості розуміння композитором амбівалентності мажоро­мінору як загальної основи ладової концепції. Акцентовано на ексклюзивній ролі модальності як безпосередньої основи ладогармонічної концепції автора. Уточнено термінологічний апарат, який є доцільним і необхідним під час опису цих ладогармонічних явищ. Долучено поняття «підлад», що означає частину дев’ятиступеневого ладу, яка в окремих творах або ж упродовж будь­яких відрізків музичної тканини бере на себе основну організуючу функцію, тобто відіграє роль ладової основи.

Біографія автора

Хайюнь Чень, Харківська державна академія культури

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-05

Номер

Розділ

Мистецтвознавство