Особливості прокату українських фільмів на сучасному етапі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.073.16

Анотація

Розглянуто перспективні канали поширення контенту в умовах кризи кінотеатрального прокату, пов’язаної з нестабільною роботою кінотеатрів, відсутністю прем’єрних показів, низькою відвідуваністю глядачів. Контекст зовнішньої загрози у вигляді коронавірусу диктує певні корективи у виробництві та поширенні кінопродукції. Особливу увагу приділено проблемам розповсюдження українських фільмів на вітчизняному телебаченні й цифрових платформах, формуванню нових стратегій дистрибуції під впливом карантинних обмежень на прикладі голлівудської кіноіндустрії. Доведено, що різні види телебачення і цифрові платформи на практиці демонструють зацікавленість новим українським кіно, але програмування репертуару на них має певні особливості. Встановлено, що українські кіновиробники і дистриб’ютори частково використовують сучасні механізми розповсюдження національних фільмів.

Біографія автора

Н. О. Черкасова, Харківська державна академія культури

кандидат мистецтвознавства, старший викладач кафедри телебачення

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-05

Номер

Розділ

Мистецтвознавство