Педагогічна та виконавська діяльність Р. П. Папкової в аксіологічному аспекті

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.073.14

Анотація

Стаття продовжує цикл публікацій (у межах багаторічного дослідження піаністичної культури Харкова 40–80­х рр. ХХ ст.), присвячених висвітленню творчої діяльності відомих представників харківської фортепіанної школи. На основі вивчення творчого шляху Р. П. Папкової визначено основні аспекти її надзвичайного педагогічного та виконавського таланту. Доведено, що саме унікальність педагогіки піаністки вплинула на численність її послідовників, які репрезентують харківську фортепіанну школу по всьому світу. Джерельною базою статті стали фонди Державного архіву Харківської області (ДАХО), спогади учнів та послідовників Р. П. Папкової, а також особисті враження автора від спілкування з піаністкою.

Біографія автора

А. Ю. Рум’янцева, Харківська державна академія культури

кандидат мистецтвознавства, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-05

Номер

Розділ

Мистецтвознавство