Особливості репрезентації української ідентичності в соціальному медіа «ТікТок»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.073.05

Анотація

«ТікТок» визначено не лише як динамічне і розважальне соціальне медіа, а і як дедалі активніший суспільно­політичний суб’єкт. Обмірковано, що, на відміну від інших популярних у країні соціальних медіа та мереж, «ТікТок» транслює українську ідентичність водночас на громадянсько­політичному, мовно­культурному та етнонаснаженому рівнях одночасно. Визначено найбільш суспільно значущі практики поширення фактичної, мовно­культурної ідентичності українців. Показано, що наймасовіший рівень громадянсько­політичної ідентичності в «ТікТок», натомість, відзначається не надто прихильним ставленням до власної національно­державної належності.

Біографія автора

К. В. Кислюк, Харківська державна академія культури

доктор культурології, професор

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-05

Номер

Розділ

Культурологія