Від універсалізму до універсальності. Тріади Баугаузу: предмет, костюм, танець

Автор(и)

  • О. М. Шабаліна Харківська державна академія культури, Інститут індивідуалізації і тьюторства, Київ http://orcid.org/0000-0002-2715-2253

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.072.22

Анотація

Протягом ста років універсалізм ХХ ст. стає платформою експерименту Баугаузу для авторів різних видів мистецтва, нині він трансформується в універсальність й залишається актуальним для сучасного автора. У контексті наукового дискурсу вперше розглядається нова редакція «Тріадичного балету» у перформативних надбаннях «Bauhaus tanzt II» (2018 р.); аналізуються поняття «універсалізм», «універсалізм культури», «універсальність» у дослідженні трансформації системи мислення автора-творця пластичного твору ХХ ст. Осмислення історичної спадщини сприяє переданню досвіду і формуванню світогляду автора-творця.

Біографія автора

О. М. Шабаліна, Харківська державна академія культури, Інститут індивідуалізації і тьюторства, Київ

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри сучасної та бальної хореографії

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-23

Номер

Розділ

Мистецтвознавство