Акварелі Людмили Бруєвич 1990-х рр.

Автор(и)

  • О. В. Ламонова Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-6937-421X

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.072.15

Ключові слова:

Людмила Бруєвич, українська графіка 1990-х рр., акварель

Анотація

Людмила Бруєвич — одна з найвідоміших сучасних вітчизняних мисткинь-графіків. Найпопулярнішими серед її творів є офорти, для розфарбовування яких авторка використовує акварель чотирьох кольорів (червоний краплак, зелений смарагдовий, вохра і золотий): «Ніч» (1991), серія «Спокій» («Коти», «Русалка», «Три риби», «Риба», «Ваза», усі — 1994), «Танок вужів, або Нескінченність», «Доісторична тварина, або Дракон» (об. — 1997). Але протягом 1990-х рр. Людмила Бруєвич активно працювала не лише над офортами, але й над акварелями. Серед них є твори, основані на несподіваному використанні фольклорних джерел («Туга» (1992), «Русалочка», «Королева-русалка»), біблійних образах («Трапеза», «Алілуя» (усі — 1995)), прийомах наївного мистецтва («Мисливець» (1998)). Художниця створювала також акварельні мініатюри. Пластичні образи, знайдені в акварелях, могли пізніше використовуватися в офортах. Акварелі є органічною та невіддільною складовою графіки мисткині.

Посилання

Tytarenko, O. (2004). «10 Desiatka». Kyiv: No publishing house. [In Ukrainian].

Borisova, T. (1998). I went to walnut garden. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Russian].

Bruevych, L. (2019). My Trees from Little Seeds of Hope. Kyiv, 1–2, 184–188. [In Ukrainian].

Bychkova, A. (2000). Freedom of Wandering Spirit. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Russian].

Ivanochca, T. (2012). The Mix of green and red is indecative of the temperament of Ukrainians. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].

Lamonova, O. (2004, June 16). On the Verge of Beauty and Ugliness. Den, p. 7. [In Ukrainian].

Lamonova, O. (2004, Jule 7). Trevel by the Space of the Soul. Kul’tura i Zhyttja, p. 4. [In Ukrainian].

Ostrovs`kyj, I. (2002, May 30). Warm Wind of Memories. Den, p. 7. [In Ukrainian].

Panasjuk, V. (1998). Cats in Opera. Art Line, 1, 50–51. [In Russia].

Panasjuk, V. (1999). Because He Himself is Nature Pattern. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Russian].

Taran, L. (1998). Rajuvannja. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].

Taran, L. (2000). Prehistoric Symbols in Echings by Liudmyla Bruevych. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].

Taran, L. (2001, January 24). Dreams about Harmony and Time. Robitnycha gazeta, p. 4. [In Ukrainian].

Taran, L. (2002). They don’t find out who are Heard, Neck or Tail here. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].

Taran, L. (2002). The Alien Ljudmyla Bruevych. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].

Shapiro, O. (2012, March 2). Childhood-inspired symbols. Den, p. 7. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-23

Номер

Розділ

Мистецтвознавство