Акварелі Людмили Бруєвич 1990-х рр.
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.072.15Ключові слова:
Людмила Бруєвич, українська графіка 1990-х рр., акварельАнотація
Людмила Бруєвич — одна з найвідоміших сучасних вітчизняних мисткинь-графіків. Найпопулярнішими серед її творів є офорти, для розфарбовування яких авторка використовує акварель чотирьох кольорів (червоний краплак, зелений смарагдовий, вохра і золотий): «Ніч» (1991), серія «Спокій» («Коти», «Русалка», «Три риби», «Риба», «Ваза», усі — 1994), «Танок вужів, або Нескінченність», «Доісторична тварина, або Дракон» (об. — 1997). Але протягом 1990-х рр. Людмила Бруєвич активно працювала не лише над офортами, але й над акварелями. Серед них є твори, основані на несподіваному використанні фольклорних джерел («Туга» (1992), «Русалочка», «Королева-русалка»), біблійних образах («Трапеза», «Алілуя» (усі — 1995)), прийомах наївного мистецтва («Мисливець» (1998)). Художниця створювала також акварельні мініатюри. Пластичні образи, знайдені в акварелях, могли пізніше використовуватися в офортах. Акварелі є органічною та невіддільною складовою графіки мисткині.
Посилання
Tytarenko, O. (2004). «10 Desiatka». Kyiv: No publishing house. [In Ukrainian].
Borisova, T. (1998). I went to walnut garden. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Russian].
Bruevych, L. (2019). My Trees from Little Seeds of Hope. Kyiv, 1–2, 184–188. [In Ukrainian].
Bychkova, A. (2000). Freedom of Wandering Spirit. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Russian].
Ivanochca, T. (2012). The Mix of green and red is indecative of the temperament of Ukrainians. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].
Lamonova, O. (2004, June 16). On the Verge of Beauty and Ugliness. Den, p. 7. [In Ukrainian].
Lamonova, O. (2004, Jule 7). Trevel by the Space of the Soul. Kul’tura i Zhyttja, p. 4. [In Ukrainian].
Ostrovs`kyj, I. (2002, May 30). Warm Wind of Memories. Den, p. 7. [In Ukrainian].
Panasjuk, V. (1998). Cats in Opera. Art Line, 1, 50–51. [In Russia].
Panasjuk, V. (1999). Because He Himself is Nature Pattern. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Russian].
Taran, L. (1998). Rajuvannja. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].
Taran, L. (2000). Prehistoric Symbols in Echings by Liudmyla Bruevych. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].
Taran, L. (2001, January 24). Dreams about Harmony and Time. Robitnycha gazeta, p. 4. [In Ukrainian].
Taran, L. (2002). They don’t find out who are Heard, Neck or Tail here. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].
Taran, L. (2002). The Alien Ljudmyla Bruevych. Retrieved from http://www.ofort.in.ua/LBrTexts/index.html. [In Ukrainian].
Shapiro, O. (2012, March 2). Childhood-inspired symbols. Den, p. 7. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.