Еволюційні процеси в сучасному культурному просторі регіону
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.072.08Ключові слова:
Г. Фіськов, регіональна культурна практика, соціокультурна діяльність, творчість, організаційно-педагогічна роботаАнотація
Розглядається специфіка функціонування сучасного регіонального культурного простору крізь призму художньої діяльності відомого рівненського диригента, керівника камерного оркестру обласної філармонії «Вrеvіs» Г. Фіськова; виявляється його творчий потенціал у процесі забезпечення оригінальних культурно-мистецьких імпрез, зокрема хореографічної вистави «Лялькар»; акцентується на потенційних можливостях цього музиканта вже в новому статусі, а саме на посаді директора Рівненського музичного училища Рівненського державного гуманітарного університету (РДГУ); наголошується на можливій художній роботі диригента у справі розширення регіонального культурного простору через організацію певних структур, наявних у культурній практиці інших регіонів країни; наведено аналогії стосовно важливості творчої інтерпретації в діяльності художнього колективу чи окремого митця.
Посилання
Chernets, V. H. (2016). State and culture: an ontology of theoretical and historical dimension: a monograph. Kyiv: Natsionalna akademiia kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. [In Ukrainian].
Dychkovskyi, S. I. (2020). Global transformations of tourist practices and technologies in the context of formation of digital society (Digital society): monograph. Kyiv: Lira-K. [In Ukrainian].
Goleyzovskii, K., Kasian, G. (1984). Life and art. Articles, memoirs, documents. Moscow: Vserossiyskoe teatral’noe obshchestvo. [In Russian].
Herchanivska, P. E. (2017). Culture in the paradigms of the XX-XXI century. Kyiv: Natsionalna akademiia kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. [In Ukrainian].
Kogan, G. M. (1971). Ferruccio Buzoni. Moscow: Sovetskiy kompozitor. [In Russian].
Kopiievska, O. R. (2014). Transformational processes in the culture of modern Ukraine: a monograph. Kyiv: Natsionalna akademiia kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. [In Ukrainian].
Kravchenko, A. I. (2020). Chamber and instrumental art of Ukraine of the late XX — early XXI centuries (semiological analysis). Kyiv: Natsionalna akademiia kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. [In Ukrainian].
Starovoitenko, E. (2015). Personology: the life of a personality in culture: monograph. Moscow: Akademicheskiy Proekt. [In Russian].
The phenomenon of culture in the humanitarian discourse: a collective monograph. (2020). V. O. Balukh (Ed.). Chernivtsi: Natsionalnyi universytet im. Yu. Fedkovycha. [In Ukrainian].
Vasiuta, O. P. (2021). Musical art of Chernihiv region as a cultural phenomenon of Ukraine of the XX — beginning of the XXI century. (The dissertation of the doctor of art history.). Куіv: Natsionalna akademiia kerivnykh kadriv kultury i mystetstv. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. (2020). Interview with G. Fiskov. Private archive of the author. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. V. (2014). Cultural and artistic Ukraine in regional dimensions: creative portraits of artists, artistic groups and organizers of spiritual life: a monograph. Rivne: M. Diatlyk. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. V. (2015, May 15). Rock hits in Ostroh Castle. Pravda Rivnenska, 18 (122), 3. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. V. (2015, May 7). “Dance BOOM” in Rivne. Pravda Rivnenska, 19 (123), 10. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. V. (2016, May, 20). “Puppet” as a new form of presentation of a famous art group. Volyn, 20 (1270), 2. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. V. (2017, June 18). Academic choir “Oreya” (Zhytomyr) — again in Rivne. Volyn, (1324), 2. [In Ukrainian].
Vytkalov, S. V. (2019, March 15). Edelweiss’s spring report is traditionally from Vrevis. Volyn, 1417, 2. [In Ukrainian].
Zhukova, N. A. (2010). Elitism as a component of cultural creation: the experience of non-classical aesthetics: a monograph. Kyiv: Parapan. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.