Соціально-культурні та економічні засади міського туризму

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.072.02

Анотація

Розглянуто міський туризм та його внесок у розвиток як міської економіки, так і загальнодержавної, соціально-культурне життя міського населення та вплив на формування іміджу країни. Виявлено тісний зв’язок між соціально-культурними й економічними складовими міського туризму. З’ясовано, що туризм є стратегічним сектором міської економіки і сприяє соціальному та культурному розвитку міста, впливає на підвищення добробуту і задоволеності життям населення, формує позитивний імідж країни у світі. Доведено, що туристична діяльність є новим джерелом доходу для місцевих громад.

Біографії авторів

Л. Д. Божко, Харківська державна академія культури

доктор культурології, доцент кафедри туристичного бізнесу

М. М. Зайцева, Харківська державна академія культури

кандидат економічних наук, доцент кафедри туристичного бізнесу

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-23

Номер

Розділ

Культурологія