Соціально-культурні та економічні засади міського туризму
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.072.02Ключові слова:
міський туризм, туристична діяльність, соціально-культурні засади, економічні аспекти, імідж, туристична інфраструктура, місцева громадаАнотація
Розглянуто міський туризм та його внесок у розвиток як міської економіки, так і загальнодержавної, соціально-культурне життя міського населення та вплив на формування іміджу країни. Виявлено тісний зв’язок між соціально-культурними й економічними складовими міського туризму. З’ясовано, що туризм є стратегічним сектором міської економіки і сприяє соціальному та культурному розвитку міста, впливає на підвищення добробуту і задоволеності життям населення, формує позитивний імідж країни у світі. Доведено, що туристична діяльність є новим джерелом доходу для місцевих громад.
Посилання
Hataliak, O., Hanych, O. (2017). Theoretical approaches to defining the concept of tourism in cities. Heohrafiia. Ekonomika i turyzm: natsionalnyi ta mizhnarodnyi dosvid, Proceedings of the XI scientific conference with international participation. (p. 50–55). Lviv. [In Ukrainian].
Dutsiak, I., Terebukh, A. Methodological aspects of the analysis of urban tourism resources. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Retrieved from www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2015/13-2015/33.pdf. [In Ukrainian].
Pysarevskyi, I. M. (Ed.). (2011). Tourism and the city: experience, problems and prospects: monograph. Kharkiv National Academy of Municipal Economy. Kharkiv. [In Ukrainian].
Action plan for territorial and spatial development of cities in the framework of the implementation of the New Urban Agenda: practical solutions, monitoring and evaluation. Retrieved from https://www.un.org/ru/chronicle/article/21902. [In Russian].
The most visited cities in the world. Retrieved from https://incomartour.com.ua/news/349. [In Russian].
Fastovets, O. O. (2018). Cities as centers of urban (urban) tourism development. Young Scientist, 4.2 (56.2), 167–170. [In Ukrainian].
Ali Yılmaz, Dr. Semra Gunay (2012). Urban Tourism and Its Contribution to Economic and Image Regeneration. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/329529240_Urban_Tourism_and_Its_Contribution_to_Economic_and_Image_Regeneration. [In English].
Castela, Ana (2018). Impacts of Tourism in an Urban Community: The Case of Alfama. Athens Journal of Tourism. Vol. 5, Issue 2, 133–148. [In English].
Dunneet al. 2010; IPK International, 2013, 2016; UNWTO, 2014; Veille info Tourisme, 2014. [In English].
Eldridge, A. (2019). Strangers in the night: nightlife studies and new urban tourism. Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events, 11 (3), 422–435. [In English].
Freytag, T., Bauder, M. (2018). Bottom-up touristification and urban transformations in Paris. Tourism Geographies, 20 (3), 443–460. [In English].
Grube, N. (2019). Touristifizierung “stadtverträglich“ machen. Neue Ansätze in der Berliner Tourismus politik. Freytag, T. & Kagermeier, A. (Eds.). Touristifizierungurbaner Räume? Studienzur Freizeit- und Tourismusforschung, Bd 15. (s. 59–72). Mannheim, MetaGis-Verlag. [In Deutsche].
Hakeem, S. M. A., & Khan, M. Y. (2018). Urban tourism: the perspective on tourism impacts in Cambridge, United Kingdom. Marketing and Management of Innovations, 3, 268–275. [In English].
Jang, H., Park, M. (2020). Social media, media and urban transformation in the context of overtourism. International Journal of Tourism Cities, 6 (1), 233–260. [In English].
Mordue, T. (2017). New urban tourism and new urban citizenship: researching the creation and management of postmodern urban public space. International Journal of Tourism Cities, 3 (4), 399–405. [In English].
Nilsson, J. (2020). Conceptualizing and contextualizing overtourism: the dynamics of accelerating urban tourism. International Journal of Tourism Cities, ahead-of-print. [In English].
Stors, N. (2020). Constructing new urban tourism space through Airbnb. Tourism Geographies. [In English].
Swarbrooke, J. (2000). Tourism, economic development and urban regeneration: a critical evaluation. Robınson, M., Sharpley, R., Evans, N., Long, P. and Swarbrooke, J. (Eds.). Developments in Urban and Rural Tourism. (pp. 269–286). London: Business Education Publishers Ltd. [In English].
Travel & Tourism Economic Impact 2014 World. World Travel & Tourism Council. (р. 10). [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.