Сценографічні персонажі Тетяни Медвідь. Предметні, архітектурні та фактурні атрибути
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.071.14Ключові слова:
сценографія, сценографічний персонаж, Тетяна МедвідьАнотація
Уперше досліджуються сценографічні проєкти Тетяни Медвідь, реалізовані протягом 70–90-х рр. ХХ ст. у театрах України, з різними режисерами, але об’єднані одним мистецьким прийомом — створення сценографічних персонажів у вигляді предметних, архітектурних і фактурних елементів декорації, які фігурують як окремі матеріально-речові дійові особи та розкривають ідею п’єси.
Посилання
Anichev O. (2013). Tetiana Medvid’s stage scenery achieved through suffering. Vremya. Kharkiv. [In Russian].
Berezkin V. (2006). The art of scenography of the world theater. Artist’s Theater. Origins and beginnings. Moscow: KomKniga. [In Russian].
Velychko Y. (1998, October 14). Under the sign of the Intercession. Vechirnii Kharkiv. [In Ukrainnian].
Gorbenko A. (1979). Kharkiv Taras Shevchenko Theater. Mystetstvo. Kyiv. [In Ukrainnian].
Kikteva T. (1993, May 19). Meet: Hedda Gabler. Vremia. Kharkiv. [In Russian].
Korobov D. (1997, January 3–9). Butterfly hunter and tyrant. Hrani, 1053. [In Russian].
Korobov D. (1995, October 21). The artist’s house behind the door with a bell. Sobytie. [In Russian].
Korobov D. (1997, January 18). …And in terms of setting — a friendly “Ah!”. Sobytie. Kharkiv. [In Russian].
Korobov D. (1996, January 28). Money and dollars “Threepenny”. Sobytie. Kharkiv [In Russian].
Maramzina K. (1999, February 11). Do not create Tartuffe for yourself. Vremia. [In Russian].
Sedunova O. (1998, October 14). Her stage space. Archive of the museum of the Taras Shevchenko Kharkiv Academic Ukrainian Drama Theatre. [In Russian].
Sedunova O. (1997). Ionesco “Macbeth”. Art line, 3. Kyiv. [In Ukrainnian].
Filatov A. (2008, October 10). Master of stage metaphors. Kharkovskaia tsivilizatsiia, 41. [In Russian].
Filipenko L. (1997, October). At the top under the high sky. “Ukrainskyi teatr”, 2. Kyiv. [In Ukrainnian].
Filipenko L. (1995, December 9). Where do the steps lead, behind which no fog is born? Vremia. [In Russian].
Khomaiko Y. (1997, March 29). From Kurbas — in the XXI century. Vechernii Kharkiv. [In Russian].
Chepalov O. (1995). We are fine again. Ukrainskyi teatr. (p. 8–10). Kyiv. [In Ukrainnian].
Chepalov O. (1989). Nostalgia for authenticity. Ukrainskyi teatr, 3, 16. Kyiv. [In Ukrainnian].
Chepalov O. (1989, June 18). Master of figurative scenography. Sotsialistychna Kharkivshchyna. Kharkiv. [In Ukrainnian].
Chepalov O. (1988). Grammar of love, or He and she in the mirror of the stage. Ukrainskyi teatr, 4, 9–12. Kyiv. [In Ukrainnian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.