Вербальні тексти композиторів як передумова музикознавчого дослідження стильового феномену «нової простоти»

Автор(и)

  • О. А. Овсяннікова-Трель Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової, м. Одеса https://orcid.org/0000-0002-1969-5530

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.071.12

Анотація

Обговорюється питання методологічного значення вербальних композиторських текстів для музикознавства як провідної сфери сучасного гуманітарного знання. Описано деякі приклади музикознавчої авторології в проєкції на теоретичні передумови дослідження «нової простоти» як стильової тенденції сучасного музичного мистецтва. Визначено магістральні вектори розвитку композиторського вербального дискурсу, що володіють певною інформативною змістовністю щодо специфічних проявів «нової простоти» в музичному мистецтві. Означено відмінність між змістовно-смисловим комплексом композиторських рефлексій щодо художньо-естетичної та музично-мовної концепції «нової простоти», що представлені словесними висловлюваннями німецьких композиторів, творчість яких ініціювала виникнення ідеї «спрощення» музичного мистецтва, і представників радянського й пострадянського музичного академізму.

Біографія автора

О. А. Овсяннікова-Трель, Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової, м. Одеса

Кандидат мистецтвознавства, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-02

Номер

Розділ

Мистецтвознавство