Музичне мислення і композиторська техніка в аспекті розвитку комп’ютерних технологій

Автор(и)

  • Кун Цзівей Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, м. Суми https://orcid.org/0000-0002-0721-228X

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.071.10

Анотація

Означено, що визначення місця музичних комп’ютерних технологій у сучасній історії потребує ґрунтовного розгляду музичних процесів і факторів першої половини ХХ ст., а також дослідження відповідних відкриттів, концепції та експериментів в аспекті нових музичних технологій. Виявлено закономірності розвитку музичного мистецтва стосовно сучасного суспільного життя, звернення й вивчення музики різних стилів та епох у їх системності. Методологічну основу дослідження становлять діалектична і системна методології, що застосовуються у сфері культурологічних досліджень. Використано загальнонаукові та логічні методи аналізу, синтезу, індукції й дедукції, історичного і компаративістського дослідження проблеми. Стаття є спробою дослідити творчі композиційно-технологічні принципи, методи та концепції, характерні для сучасного музичного мистецтва, нові форми музичного вираження. Практичне значення полягає в можливості використання основних положень статті під час написання наукових праць на відповідну тематику, у процесі викладання фахових навчальних дисциплін. Висновано, що історична еволюція музичного інструментарію глибоко пов’язана з творчими процесами, які відбуваються у сфері композиції, виконавського мистецтва, музикознавства та освіти. Це зумовило пошук й удосконалення музичної мови, збагачення композиторських методів, прийомів і засобів фактури музичних творів і, як результат, народження електронного інструментарію.

Біографія автора

Кун Цзівей, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, м. Суми

Аспірант, кафедра образотворчого мистецтва, музикознавства та культурології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-02

Номер

Розділ

Мистецтвознавство