Титульна музейність як тренд світової літератури останнього п’ятдесятиріччя

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.071.06

Анотація

Визначено головні характерні ознаки концепту «титульна музейність» та виокремлено групу художніх наративів, що відповідають цим ознакам: «Краєзнавчий музей» Зиґфріда Ленца (Німеччина), «Зовні Собачого музею» Джонатана Керрола (США), «Ніч у музеї» Мілана Тренка (Хорватія), «За лаштунками в музеї» Кейт Аткінсон (Велика Британія), «Музей невинності» Орхана Памука (Туреччина), «Музей покинутих секретів» Оксани Забужко (Україна) та «Музей крадіїв» Ліан Таннер (Австралія). Розглянуто та проаналізовано музеологічні особливості кожного з означених текстів романної форми, що належать до окремих національних літератур світу. Розкрито спільні та відмінні ознаки розглянутих творів, установлено їх музеологічні властивості як єдиної групи наративів. Аргументовано, що титульна музейність є трендом світової літератури останнього п’ятдесятиріччя та що цей тренд має сталу тенденцію до зростання.

Біографія автора

Л. С. Мітіна, Харківська державна академія культури

кандидат філологічних наук, доцент, кафедра гуманітаристики та мистецтвознавства

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-02

Номер

Розділ

Культурологія