Особливості реалізації інфотейнменту у вітчизняній докудрамі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.070.22

Ключові слова:

українське телемистецтво, докудрама, інфотейнмент, візуальні елементи, документальна хроніка, ігрова реконструкція

Анотація

Досліджено особливості реалізації інфотейнменту в українській телевізійній документалістиці на прикладі докудрами. Проаналізовано прийоми та методи інфотейнменту в українській телевізійній документальній драмі в контексті глобальної інфотейнментизації екранного мистецтва, а також визначено змістово-структурні аспекти його реалізації. Запропоновано авторське визначання поняття «телевізійна докудрама» відповідно до специфіки вітчизняного телепростору ХХІ ст. та категоризацію сучасних українських документальних драм. На основі аналізу виражальних засобів телемистецтва, здійсненого на матеріалі документальних проєктів загальнонаціональних телеканалів «1+1», «Інтер», «СТБ», «ICTV», «Україна» (2007–2020-х рр.), констатовано істотні трансформації в теледокументалістиці, зумовлені процесом інфотейнментизації та соціальною орієнтованістю означених проєктів.

Біографія автора

K. V. Chorna, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

викладач кафедри режисури та майстерності актора

Посилання

Burdina, E. O. (2017). Infotainment as a socio-communication phenomenon in modern Ukrainian information and journalistic TV projects. (Аbstract of Ph.D.thesis. 27.0.04.). Ivan Franko National University of Lviv. Lviv. [In Ukrainian].

Dankova, N. (2009) Star-mysterious life of Ukrainian documentary. Detektor media. Retrieved from https://detector.media/production/article/43669/2009-02-09-zirkovo-taemniche-zhittya-ukrainskoi-dokumentalistiki/. [In Ukrainian].

Zakirova, S., Zakirov, M. (2019). Infotainment as a type of the latest communication technology: problem statement. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy imeni V. I. Vernadskoho, 55, 204–219. [In Ukrainian].

Break the mask (2016). Rechdok. Videoteka. Inter. Retrieved fromhttps://inter.ua/ua/video/video/sorvat-masku-veshdok.[In Ukrainian].

Thestory of one crime (2016). Telekanal Ukraina. Retrieved from https://zlochyn.kanalukraina.tv/?_ga=2.78328467.66573221.1598637017-266985541.1598637017. [In Russian].

Lisnevska, A., Kozhenovska, T. (2014). Infotainment and games as components of television news creation technology. Synopsys: tekst, kontekst, media, 3. Retrieved from http://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/100. [In Ukrainian].

Manskova, E.A. (2011). Modern Russian TV documentary: dynamics of genres and means of screen expressiveness. (Аbstract of Ph.D.thesis. 10.01.10.). Ural State University named after A. M. Gorky. Ekaterinburg. [In Russian].

Nahaliaka, L. V. (2018). Features of using the infotainment genre in Ukrainian TV news. Novitni tendentsii v mediahaluzi: ukrainskyi i zarubizhnyi pidkhid, Proceedings of the All-Ukrainian research and practice conference of students and young scientists (Kyiv, April 24, 2018). (P. 140–144). Kyiv: Instytutzhurnalistyky. [In Ukrainian].

Charskykh, I. Yu. (2016). Online infotainment in the international news of media corporations. Hileia, 106, 306–310. [In Ukrainian].

The Amazing Worlds of Tsiolkovsky (2011). FILM.UA Group. Retrieved from https://film.ua/ru/production/filmsandseries/projects/2. [In Ukrainian].

Ukraine is criminal (2014). ICTV. Retrieved from https://ictv.ua/ru/tvproject/4951/. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

Мистецтвознавство