Специфіка режисури та арт-технологій у процесі створення івент-продукту

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.070.19

Ключові слова:

івент-індустрія, арт-технології, івент-агенції, режисура івент-продукту

Анотація

Розглянуто, що івент-індустрія нині є порівняно новою сферою, а це зумовлює брак досвіду і професіоналів, недосконалість законодавства в цій галузі. Виявлено, що формування процесу організації здійснюється переважно емпіричним шляхом. Проаналізовано специфічні особливості івентів різних форм та висвітлено підходи до організації спеціальних подій з професійної точки зору. Визначено, що класифікація івентів відбувається за форматами, місцем проведення, цільовою аудиторією, завданнями, періодичністю та типом. Доведено, що з появою нових технологій, які набувають широкого поширення серед організаторів спеціальних подій, не вистачає режисерських потужностей для повноцінної реалізації проєктів, отже, основним пріоритетом є розуміння виняткової ролі режисера в івент-процесі як творця івент-продукту. З’ясовано: івент — це професійна, спланована й організована подія в культурно-дозвіллєвій і маркетинговій сферах, призначена для певного кола людей і є для них значуща та унікальна. Її реалізація обмежена в часі й просторі й спрямована на вирішення конкретних цілей та завдань, що забезпечується використанням різних ресурсів.

Біографія автора

R. G. Nabokov, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат мистецтвознавства, старший викладач

Посилання

Danilova, V. E. (2016). Development of a director’s idea for a special event. Culture of Ukraine, 52, 103–111. [In Ukrainian].

Nazimko, A. E. (2007). Event Marketing: A Guide for Customers and Performers. Moscow: Vershina. [Іn Russian].

Shilova, M. A. (2017). Event industry as a social and economic phenomenon. Materials of the IV international scientific and practical conference. Saratovskij istochnik. [Іn Russian].

Shumovich, A.V. (2007). Great events: Technology and practice event management. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber. [Іn Russian].

Pashkevich, M. (2017). Event technologies in the field of leisure. Cultural and leisure activities in the modern world: col. monograph. Kyiv: Lira. [Іn Ukrainian].

Paklina, V. V. (2018). Problems and trends in the development of the event-services market. Retrieved from https://sibac.info/archive/economy/1(61).pdf. [Іn Russian].

Sakhnovsky, V. G. (2016). Directing and teaching methods. St. Petersburg: Lan’. [Іn Russian].

Goldblatt, J. J. (2005). Special events: event leadership for a new world. Wiley. [Іn English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

Мистецтвознавство