Специфіка режисури та арт-технологій у процесі створення івент-продукту
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.070.19Ключові слова:
івент-індустрія, арт-технології, івент-агенції, режисура івент-продуктуАнотація
Розглянуто, що івент-індустрія нині є порівняно новою сферою, а це зумовлює брак досвіду і професіоналів, недосконалість законодавства в цій галузі. Виявлено, що формування процесу організації здійснюється переважно емпіричним шляхом. Проаналізовано специфічні особливості івентів різних форм та висвітлено підходи до організації спеціальних подій з професійної точки зору. Визначено, що класифікація івентів відбувається за форматами, місцем проведення, цільовою аудиторією, завданнями, періодичністю та типом. Доведено, що з появою нових технологій, які набувають широкого поширення серед організаторів спеціальних подій, не вистачає режисерських потужностей для повноцінної реалізації проєктів, отже, основним пріоритетом є розуміння виняткової ролі режисера в івент-процесі як творця івент-продукту. З’ясовано: івент — це професійна, спланована й організована подія в культурно-дозвіллєвій і маркетинговій сферах, призначена для певного кола людей і є для них значуща та унікальна. Її реалізація обмежена в часі й просторі й спрямована на вирішення конкретних цілей та завдань, що забезпечується використанням різних ресурсів.Посилання
Danilova, V. E. (2016). Development of a director’s idea for a special event. Culture of Ukraine, 52, 103–111. [In Ukrainian].
Nazimko, A. E. (2007). Event Marketing: A Guide for Customers and Performers. Moscow: Vershina. [Іn Russian].
Shilova, M. A. (2017). Event industry as a social and economic phenomenon. Materials of the IV international scientific and practical conference. Saratovskij istochnik. [Іn Russian].
Shumovich, A.V. (2007). Great events: Technology and practice event management. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber. [Іn Russian].
Pashkevich, M. (2017). Event technologies in the field of leisure. Cultural and leisure activities in the modern world: col. monograph. Kyiv: Lira. [Іn Ukrainian].
Paklina, V. V. (2018). Problems and trends in the development of the event-services market. Retrieved from https://sibac.info/archive/economy/1(61).pdf. [Іn Russian].
Sakhnovsky, V. G. (2016). Directing and teaching methods. St. Petersburg: Lan’. [Іn Russian].
Goldblatt, J. J. (2005). Special events: event leadership for a new world. Wiley. [Іn English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.