Створення художнього образу в спортивному бальному танці
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.068.16Ключові слова:
спортивний бальний танець, художній образ, знаково-символьна системаАнотація
Досліджено специфіку створення художнього образу в спортивному бальному танці. Здійснено мистецтвознавчий аналіз художньо-естетичних та знаково-символьних аспектів спортивного бального танцю. Розглянуто особливості створення художнього образу відповідно до специфіки знаково-символьної пластичної системи спортивного бального танцю. Виявлено, що художній образ у спортивному бальному танці проявляється в його емоційній наповненості, змістовній характерності та виражально-зображальних елементах. Кожний танець європейської й латиноамериканської програми має власну драматургію, яка визначає певний ракурс у розкритті образу пари, відповідно до темпу, ритміко-мелодійної структури, техніки руху.Посилання
Bakina, S. (2007). Eroticism in choreography. Historical and modern aspect. (Abstract of Ph.D. dissertation). St. Petersburg: St. Petersburg University for the Humanities of Trade Unions. [in Russian].
Bichkov, V. V. (2008). Postclassical aesthetics: on the issue of the formation of modern aesthetic knowledge. Filosofskij zhurnal, 1, pp. 90–108. [in Russian].
Bodunova, I. I. (2015). European ballroom dance in the context of Belarusian culture. (Abstract of Ph.D. dissertation). Minsk: Belarusian State University of Culture and Arts. [in Russian].
Degtyareva, E. Yu. (2012). Popularization of ballroom dancing and the prospects for their further development. Vestnik MGUKI, 3 (47), pp. 115–119. [in Russian].
Johannes, I. (2001). The art of a form. My foresight in the Bauhaus and other schools. Moscow: D. Aronov Publisher. [in Russian].
Marchenkova, A. I., Marchenkov, A. L.(2013). Artistic image in choreography. Aktua’nye zadachi pedagogiki: materialy III Mezhdunar. nauch. konf. (Chita, February 2013). Chita: Izdatelstvo Molodoy uchenyi. Retrieved from https://moluch.ru/conf/ped/archive/67/3357/. [in Russian].
Sakhno, M. V. (2012). Categorical apparatus of competitive choreography. Ukrainian culture: past, present, ways of development. Naukovi zapysky Rivnenskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu, Issue 18 (1), pp. 224–227. [in Ukrainian].
Trufanov, S. N. (2017). On the content of “Transcendental Aesthetics” by I. Kant. Filosofskaja shkola, Issue 1, pp. 62–71. [in Russian].
Khrapchenko, M. (1986). Horizons of an artistic image. Moscow: Hudozhestvennaya literatura. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.