Українські фольклорні традиції як джерело музичноексцентричного тематичного номера
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.068.14Ключові слова:
сюжетні та тематичні номери, комізм в українському фольклорі, фольклорний музичний інструментарій, бандурне шоу, «троїсті музики», «Даха Браха»Анотація
Досліджено специфіку музичної ексцентрики з точки зору її культурогенезу, а саме української фольклорної традиції. Розглянуто проблему базових критеріїв створення тематичного музично-ексцентричного номера, основаного на народних мотивах. Приділено окрему увагу як класичному інструментарію, так і раритетному. Новим кроком на шляху теоретичного осмислення циркової та естрадної музичної ексцентрики стало виявлення i аналiз нерозривного зв’язку структури та стилістики тематичних номерів жанру з формами української народної творчості.Посилання
Georgieva, Yu. (2006). Ethnography as a means of figurative enrichment of acrobatics. Teatr. Estrada. Tsirk. Moscow. [in Russian].
Dmitriev, Yu. A. (1977). Circus in Russia. Moscow: Iskusstvo. [in Russian].
Shumakova, S. N. (2015). Kharkov creative workshop of circus art: typology of staged trends. Teoriia mystetstva, 1. Kharkov State Academy of Culture. [in Russian].
Bogdanov, I. A., Vinogradsky, I. A. (2009). Drama of pop performance. Publishing House: Sankt-Peterburgskaya akademiya teatralnogo iskusstva, Training St. Petersburg: Publishing House SPbGATI. [in Russian].
Nemchinsky, M. I. (1986). Drama of the circus acrobatics: Textbook. pos. on the course «Directing and Mastery of the Actor»: For students of the circus directors department. State Institute of Theatre Art named after A.V. Lu-nacharsky. Moscow: GITIS. [in Russian].
Anokhin, N. N. Circus costume and its features. Mezhdunarodnyi katalog dlya uchiteley, prepodavateley i studentov «Konspekty urokov». Retrieved from https://xndtbhtbbrhebfpirqk.xnp1ai/other/proekty/file/52168-tsirkovoj-kostyum-i-ego-osobennosti. [in Russian].
Rybakov, M. A. (2006). Kiev Circus: people, events, fates. Moscow: Atika. [in Russian].
Fedorova, I. (2016). Problems of musical awareness and the current social context. Kyivske muzykoznavstvo, 54. Kiev Municipal Academy of Music after R. M. Glier. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.