Бальний танець у контексті партнерської взаємодії: проблематика мистецтва ведення
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.068.12Ключові слова:
бальний танець, дуетність, танцювальні партнери, ведення, рівновага, баланс, рухАнотація
Досліджено специфіку партнерської взаємодії в бальному танці. Розглянуто проблематику ведення — мистецтва партнера спрямовувати партнерку в танці як складний, багатоаспектний комплекс елементів та визначальну умову «синергії» танцювальних партнерів. Сформульовано авторське науково-теоретичне визначення «синергія танцювальної пари», яке розкриває його зміст та сутнісні ознаки. Виявлено, що на сучасному етапі ведення в практиці бального танцю базується на теоретичній основі класичних концепцій.Посилання
Bakina, S. (2007). Eroticism in choreography. Historical and modern aspect. (Abstract of Ph.D. Dissertation). St. Petersburg Humanitarian University of Trade Unions. St. Petersburg. [in Russian].
Besikova, A. A. (2006). Harmonization of the interaction of partners in sports ballroom dancing. (Abstract of Ph.D. Dissertation). Tyumen: Tyumen State University. [in Russian].
Gorbatova, N. (2017). The influence of creative activity of leading Ukrainian ensembles of the late 20th — the early 21st centuries on the trends of ballroom dancing and formation of modern choreographic education in Ukraine. [in Ukrainian].
Ereminа, M. (1998). Novel in dance. St. Petersburg: Tanets. [in Russian].
Chris, A. (2019). Trends in the development of dramatic ballroom choreography. Mystetstvoznavchi zapysky, 35, 189–194. [in Ukrainian].
Pavlyuk, T. S. (2018). Somatic practices in modern ballroom choreography. Kultura i suchasnist, 1, 97–102. [in Ukrainian].
Feitoza, J. (2011). Danças de Salão: os corpos iguais em seus propósitos e diferentes em suas experiências. Dissertação (Mestrado em Dança), Faculdade de Dança, Universidade Federal da Bahia, Salvador. Disponível em: http://www.repositorio.ufba.br:8080/ri/bitstream/ri/8141/1/DISSERTACAO%20JONAS.pdf. [in Portuguese].
Nunes, B., Froehlich, M. (2018). Um novo olhar sobre a condução na dança de salão: questões de gênero e relações de poder. Educfcfo artes e inclusao, 14, 2, 91–116. Retrieved from http://dx.doi.org/10.5965/1984317814022018091. [in Portuguese].
Ried, B. (2003). Fundamentos de dança de salão: programa internacional de dança de salão — dança esportiva internacional. Londrina: Midiograf. [in Portuguese].
Strack, M. (2013). Dama ativa e comunicaсаo entre o casal na danсa de salаo: uma abordagem prаtica. Faculdade Metropolitana de Curitiba (FAMEC), Sаo Josе dos Pinhais. [in Portuguese].
Zamoner, M. (2005). Danças de salão: a caminho da licenciatura. Curitiba: Protexto. [in Portuguese].
Zamoner, M. (2011). A heterossexualidade na dança de salão. Dança em Pauta, Curitiba, nov. Retrieved from http://site.dancaempauta.com.br/a-heterossexualidade-da-danca-de-salao. [in Portuguese].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.