Образ японської жінки у європейському ігровому кіно (1945–2015)
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.068.01Ключові слова:
японські жінки, японська культура, образ Японії, кінематограф, імагологіяАнотація
Запропоновано аналітичний огляд європейських художніх фільмів, на основі якого здійснено спробу простежити еволюцію японських жіночих персонажів. Визначено характерні образи жіночих персонажів і художньо-драматургічні принципи їхньої репрезентації. Виявлено вплив міжнародного іміджу Японії на формування образу жінки в ігровому кіно. Аргументовано у висновках метафоричність образів японської жінки і Японії в європейському кінематографі.
Посилання
King, J. (2012). Under Foreign Eyes: Western Cinematic Adaptations of Postwar Japan. Alresford: John Hunt Publishing. [in English].
Marchetti, J. (1994). Romance and the «Yellow Peril»: Race, Sex, and Discursive Strategies in Hollywood Fiction. Oakland: University of California Press. [in English].
Willoquet Maricondi, P. (1999). Fleshing the Text: Greenaway’s «Pillow Book» and Erasure of the Body. Postmodern Culture, 9 (2), 52–82. [in English].
Yomota, I. (2017). The Theory of Kawaii. Moscow: NLO. [in Russian].
Molodyakov, V. (1996). «The Image of Japan» in Europe and Russia in the second half of the 19th — early 20th centuries. Moscow: Institut vostokovedenija Rossijskoj akademii nauk. [in Russian].
Greenway, P. (1997). The ideal model of cinema. Iskusstvo kino, 9, 26–36. [in Russian].
Chkhartishvili, G. (1996). The image of the Japanese in Russian literature. Znamia, 9, 188–200. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.