Особливості викладання курсу «Фортепіано» у вищих навчальних закладах культури

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.067.15

Ключові слова:

гра на фортепіано, репертуар, інструктивні етюди, соната, поліфонія

Анотація

Досліджено виховні та педагогічні методи, творчі форми викладання курсу фортепіано для різних музичних освітніх програм у закладах вищої освіти культури. Виділено три складники навчального репертуару здобувачів освіти різних освітніх програм з фортепіано: інструктивні та художні віртуозні етюди, поліфонія і сонатна форма. Визначено особливості викладання фортепіано в межах різних освітніх програм. Запропоновано систему вдосконалення надання освітніх послуг з курсу «Фортепіано». Розглянуто питання розвитку естетичного смаку здобувачів вищої освіти, їхньої здатності оцінювати прекрасне і правильно трактувати нотні тексти, глибоко засвоювати музично-історичні й теоретичні дисципліни естетичного циклу, розширювати художній світогляд.

Біографія автора

O. D. Skliarov, Харківська державна академія культури, м. Харків

професор, заслужений діяч мистецтв України, завідувач кафедри фортепіано 

Посилання

Kalashnik, M. P. (2009). The role of piano playing in the professional training of students of music and pedagogical faculties of higher educational institutions. Scientific journal of M. P. Dragomanov National Pedagogical University, 8 (13), 117–121. Kуiv. [in Ukrainian].

Klin, V. L. (1980). Ukrainian Soviet Piano Music (1917–1977). Kуiv: Naukova dumka. [in Ukrainian].

Kogan, G. M. (1968). Issues of Pianism: Selected Articles. Moscow: Sovetskiy kompozitor. [in Russian].

Neygauz, G. G. (1961). On the art of piano playing: Notes of the teacher (2nd ed.). Moscow: Muzgiz. [in Russian].

Fang Bing (2018). The three main components of teaching piano at colleges and universities. Culture and modernity. (p. 134–137). Kуiv. [in Russian].

Khentova, S. M. (1966). Prominent pianists and educators about piano art. Moscow, Leningrad: Muzyka. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Номер

Розділ

Мистецтвознавство