Педагогічні підходи до створення contemporary dance під час навчання балетмейстерському мистецтву студентів українських ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.20Ключові слова:
педагогічні підходи, балетмейстерська діяльність, танець, contemporary dance, вища хореографічна освітаАнотація
Визначено педагогічні підходи до створення сучасної хореографії під час балетмейстерської діяльності студентів ЗВО України. Систематизовано світовий процесуальний досвід створення авторської хореографічної мови та науково обґрунтовано експериментальний процес створення contemporary dance. Доведено, що представлені педагогічні підходи (когнітивно-інтерпретаційний, просторовий, динамічний, афективний, випадковий, спадкоємний) можуть стати прогресивним інструментом для генерування інноваційних ідей та креативної творчості студентів з урахуванням культурно-історичних надбань українського народу, що дозволить студентам сформувати не тільки ідивідуальні танцювальні почерки, а й пропагувати національний культурний продукт.Посилання
Bilash, P. M. (2004). The ballet master’s art and the formation of Ukrainian stage choreography in the context of the development of European artistic culture in the 10-30th years of the 20th century. (Author’s abstract of Dissertation for Candidate of Art Criticism). State Academy of Leaders of Culture and Arts (pp. 16–17). Kyiv. [іn Ukrainian].
Dictionary of the Ukrainian Language (1975). I. K. Billodid (head of the editorial board). Academy of Sciences of the USSR, O. O. Potebnia Institute of Linguistics (In 11 vol., Vol. 6, p. 521). Kyiv: Naukova dumka. [іn Ukrainian].
Pasternakova, M. (1963) Ukrainian woman in choreography. Winnipeg, Edmonton: By the Canadian Union of Ukrainian Canadians from the Foundation named after N. Kobrinskaya. [іn Ukrainian].
Laban, Rudolf. (1926). Choreographie. Evamaria Zierach and Jeffrey Scott Longstaff (Unpublished manuscript). [іn English].
Laban, R. (1966 [1939]). Choreutics. L. Ullmann (Annot. and ed.). London: MacDonald and Evans. Published in U.S.A. as The Language of Movement; A Guide Book to Choreutics. Boston: Plays. (Initially written in 1939). [іn English].
Cunningham, M. (1952). Space, Time, and Dance. Trans/Formations 1, pp. 150–151, Wittenborn & Co. Merce Cunningham Trust. Retrieved from https://www.mercecunningham.org/the-work/writings/space-time-and-dance/ [Accessed 10 April 2019]. [іn English].
Claude and Alfred Mann. William Forsythe. Retrieved from https://kaufman.usc.edu/faculty/william-forsythe-profile/. [іn English].
Jaques-Dalcroze, É. (1935). Petite histoire de la Rythmique [A short history of Eurhythmics]. Le Rythme, 39, 3–18. [іn French].
«Maguy Marin, l’insaisissable danse» Marie-Valentine Chaudon / LaCroix 17/01/2013. Retrieved from https://www.la-croix.com/Culture/Actualite/Maguy-Marin-l-insaisissable-danse-_EP_-2012-11-18-877346. [іn French].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.