Дисипативність як принцип морфологічних трансформацій аудіовізуального мистецва
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.19Ключові слова:
дисипативність, морфологія, аудіовізуальне мистецтво, трансформаціїАнотація
Аналізується дисипативність як принцип трансформації морфологій аудіовізуального походження. Надається характеристика дисипативних ознак кількох аудіовізуальних морфологій. Виявлено основні прояви дисипативності між кінематографічною, телевізійною та інтернет-морфологіями. На основі аналізу структурних елементів аудіовізуальних морфологій виявляється реалізація принципу дисипативності як ознаки трансформації аудіовізуального мистецтва на сучасному етапі.Посилання
Alforova, Z.I., Alforov, A.M. (2018). Genre metamorphoses in the context of the non-locality principle in practice and theory of arts (a case study of audiovisual arts). Culture of Ukraine. Series: Art Studies: Collection of Scientific Papers. Kharkiv: KhSAC, 61. [іn Ukrainian].
Nikolis, G., Prigozhin, I. (1979). Self-organization in non-equilibrium systems: from dissipative structures to ordering through fluctuations. Moscow: Mir. [іn Russian].
Cultural Dictionary Directory. (2006). Kiev. [іn Russian].
Alforova, Z. I., (2008). Visual art of the late 20th — early 21st century: author’s abstract of the thesis of Doctor of Art Criticism (26.00.01 — Theory and history of culture). Kharkiv State Academy of Culture. Kharkiv. [іn Ukrainian].
Yerokhin, S. A. (2014). Synergetic paradigm of modern economic theory. Retrieved from http//nam/kiev/. (reference date: 22.08.2019). [іn Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.