Дисипативність як принцип морфологічних трансформацій аудіовізуального мистецва

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.19

Ключові слова:

дисипативність, морфологія, аудіовізуальне мистецтво, трансформації

Анотація

Аналізується дисипативність як принцип трансформації морфологій аудіовізуального походження. Надається характеристика дисипативних ознак кількох аудіовізуальних морфологій. Виявлено основні прояви дисипативності між кінематографічною, телевізійною та інтернет-морфологіями. На основі аналізу структурних елементів аудіовізуальних морфологій виявляється реалізація принципу дисипативності як ознаки трансформації аудіовізуального мистецтва на сучасному етапі.

Біографія автора

Z. I. Alforova, Харківська державна академія культури, м. Харків

декан факультету кіно-, телемистецтва, доктор мистецтвознавства, професор

Посилання

Alforova, Z.I., Alforov, A.M. (2018). Genre metamorphoses in the context of the non-locality principle in practice and theory of arts (a case study of audiovisual arts). Culture of Ukraine. Series: Art Studies: Collection of Scientific Papers. Kharkiv: KhSAC, 61. [іn Ukrainian].

Nikolis, G., Prigozhin, I. (1979). Self-organization in non-equilibrium systems: from dissipative structures to ordering through fluctuations. Moscow: Mir. [іn Russian].

Cultural Dictionary Directory. (2006). Kiev. [іn Russian].

Alforova, Z. I., (2008). Visual art of the late 20th — early 21st century: author’s abstract of the thesis of Doctor of Art Criticism (26.00.01 — Theory and history of culture). Kharkiv State Academy of Culture. Kharkiv. [іn Ukrainian].

Yerokhin, S. A. (2014). Synergetic paradigm of modern economic theory. Retrieved from http//nam/kiev/. (reference date: 22.08.2019). [іn Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-25

Номер

Розділ

Мистецтвознавство