Музичне мислення як основа фортепіанного виконавського мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.18Ключові слова:
фортепіанне виконавство, музичне мислення, традиції виконавстваАнотація
Розглядаються проблеми творчого музичного мислення як основи фортепіанного виконавства. Вивчаються процеси та тенденції впливу музичного мислення на виконавський процес, який зумовлений вдосконаленням творчої концепції піаніста, де вирішальну роль відіграють знання про культуру епохи того чи іншого періоду, творчість композитора, авторську концепцію твору, а також збереження і зміцнення єдності виконавського «я» з авторським. Виявлено розуміння музичного мислення як основи форте-піанного виконавського мистецтва, що підтверджується основними педагогічними принципами відомих педагогів піаністів України ХХ ст.Посилання
Asafyev, B. V. (1973). Selected Articles on Music Enlightenment and Education (2 nd ed.). E. M. Orlova (Ed.). Leningrad: Muzyka. [іn Russian].
Performing schools of higher educational establishments of Ukraine. (1990). Collection of scientific works. I. D. Bezgin (Ed.). Kyiv: MK USSR; Kyiv State Chaikovskyi Conservatory. [іn Ukrainian].
Hofman, I. (1961). The piano game. Answers to questions about the piano. Moscow: Muzyka. [іn Russian].
Kogan, G. (1969). At the gates of excellence. The work of the pianist. Moscow: Sovetskiy kompozitor. [іn Russian].
Nazaykinskiy, E. V. (1972). On the psychology of musical perception. Moscow: Muzyka. [іn Russian].
Perelman, N. E. (2017). Conversations at the piano. Memories. Letters. F. Bryanskaya, E. Movchan (Ed.). Moscow: «Art — tranzit». [іn Russian].
Sokhor, A. N. (1974). Social conditioning of musical thinking and perception. Problems of musical thinking. (p. 62–63). Moscow. [іn Russian].
Feynberg, S. Je. (1983). Pianism as an art. Memories, interviews. Moscow: Muzyka. [іn Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.