Музичне мислення як основа фортепіанного виконавського мистецтва

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.18

Ключові слова:

фортепіанне виконавство, музичне мислення, традиції виконавства

Анотація

Розглядаються проблеми творчого музичного мислення як основи фортепіанного виконавства. Вивчаються процеси та тенденції впливу музичного мислення на виконавський процес, який зумовлений вдосконаленням творчої концепції піаніста, де вирішальну роль відіграють  знання про культуру епохи того чи іншого періоду, творчість композитора, авторську концепцію твору, а також збереження і зміцнення єдності виконавського «я» з авторським. Виявлено розуміння музичного мислення як основи форте-піанного виконавського мистецтва, що підтверджується основними педагогічними принципами відомих педагогів піаністів України ХХ ст.

Біографія автора

N. Yu. Zymohliad, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат мистецтвознавства, доцент

Посилання

Asafyev, B. V. (1973). Selected Articles on Music Enlightenment and Education (2 nd ed.). E. M. Orlova (Ed.). Leningrad: Muzyka. [іn Russian].

Performing schools of higher educational establishments of Ukraine. (1990). Collection of scientific works. I. D. Bezgin (Ed.). Kyiv: MK USSR; Kyiv State Chaikovskyi Conservatory. [іn Ukrainian].

Hofman, I. (1961). The piano game. Answers to questions about the piano. Moscow: Muzyka. [іn Russian].

Kogan, G. (1969). At the gates of excellence. The work of the pianist. Moscow: Sovetskiy kompozitor. [іn Russian].

Nazaykinskiy, E. V. (1972). On the psychology of musical perception. Moscow: Muzyka. [іn Russian].

Perelman, N. E. (2017). Conversations at the piano. Memories. Letters. F. Bryanskaya, E. Movchan (Ed.). Moscow: «Art — tranzit». [іn Russian].

Sokhor, A. N. (1974). Social conditioning of musical thinking and perception. Problems of musical thinking. (p. 62–63). Moscow. [іn Russian].

Feynberg, S. Je. (1983). Pianism as an art. Memories, interviews. Moscow: Muzyka. [іn Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-25

Номер

Розділ

Мистецтвознавство