Зображальний стиль фільму М. Іллєнка «Тойхтопройшовкрізьвогонь»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.12

Ключові слова:

зображальний стиль, кінематографічне зображення, операторський аспект, національні мотиви, кінематографічне мистецтво України

Анотація

Аналізуються риси зображального стилю українського ігрового фільму Михайла Іллєнка «ТойХтоПройшовКрізьВогонь». Надається характеристика операторських аспектів художньої зображальної естетики оператора фільму Олександра Кришталовича. Виявлено основні стильові елементи зазначеного операторського стилю та рівні його реалізації. На основі аналізу зображальної структури фільму означено операторський підхід до реалізації зображального ресурсу національних мотивів у вітчизняному ігровому кінематографі.

Біографія автора

A. M. Alforov, Харківська державна академія культури, м. Харків

викладач кафедри телебачення

Посилання

Alforova, Z. I., Alforov, A. M. (2018). Theoretical and practical bases for the formation of the “universal terms” in contemporary audiovisual art (the cinematography aspect). Bulletin of Kharkiv State Academy of Design and Arts. Series: Art Studies, 2, 5–14. Kharkiv. [іn Ukrainian].

Alforov, A. M. (2018). National motifs in the style of Ukrainian screen works. Culture and Information Society of the 21st Century: proceedings of the All-Ukrainian postdoctoral academic forum, 26–27, 215. April 2018. Kharkiv. [іn Ukrainian].

Style. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/ (reference date: 22.08.2019). [іn Ukrainian].

Pidhora-Gviazdovskyi, Ya. (2011). Ukrainian Rambo. Ukrainian Week, 01.02. [іn Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-25

Номер

Розділ

Мистецтвознавство