Зображальний стиль фільму М. Іллєнка «Тойхтопройшовкрізьвогонь»
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.12Ключові слова:
зображальний стиль, кінематографічне зображення, операторський аспект, національні мотиви, кінематографічне мистецтво УкраїниАнотація
Аналізуються риси зображального стилю українського ігрового фільму Михайла Іллєнка «ТойХтоПройшовКрізьВогонь». Надається характеристика операторських аспектів художньої зображальної естетики оператора фільму Олександра Кришталовича. Виявлено основні стильові елементи зазначеного операторського стилю та рівні його реалізації. На основі аналізу зображальної структури фільму означено операторський підхід до реалізації зображального ресурсу національних мотивів у вітчизняному ігровому кінематографі.Посилання
Alforova, Z. I., Alforov, A. M. (2018). Theoretical and practical bases for the formation of the “universal terms” in contemporary audiovisual art (the cinematography aspect). Bulletin of Kharkiv State Academy of Design and Arts. Series: Art Studies, 2, 5–14. Kharkiv. [іn Ukrainian].
Alforov, A. M. (2018). National motifs in the style of Ukrainian screen works. Culture and Information Society of the 21st Century: proceedings of the All-Ukrainian postdoctoral academic forum, 26–27, 215. April 2018. Kharkiv. [іn Ukrainian].
Style. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/ (reference date: 22.08.2019). [іn Ukrainian].
Pidhora-Gviazdovskyi, Ya. (2011). Ukrainian Rambo. Ukrainian Week, 01.02. [іn Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.