Інструментальний спадок Хуан Цзи: у витоків формування національної музичної культури ХХ століття

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.11

Ключові слова:

«китайський Шуберт», національна китайська інструментальна музика, пісенний симфонізм, симфонічна увертюра, поліфонічні жанри фортепіанної музики

Анотація

Розглянуто ренесанс особистості та творчості Хуан Цзи після переосмислення наслідків помилкової оцінки його діяльності, сформованої за часів «культурної революції». Виявлено жанрово-стильові ознаки інструментальних творів Хуан Цзи і досліджено їхнє значення в контексті формування національної музичної культури Китаю майбутнього з допомогою історичного методу, аксіологічного та музикознавчо-аналітичного підходів, жанрово-стильового аналізу. Доведено, що інструментальні твори Хуан Цзи, написані під час навчання в «School of Music» в Оберлині, слугують підґрунтям національного інструментального мистецтва, базованого на класичних європейських жанрах, формах, основах композиторської техніки.

Біографія автора

Mengmeng Chen, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Lo Shiyi. Symphonic genres in the context of Chinese music culture. (Thesis for a Candidate of Art Criticism 17.00.02). Moscow: Gnesins Russian Academy of Music. [іn Russian].

Liu Yuqing (2008). Study of the creative work of the innovator and the great founder of the Chinese National Music School — Huang Ji. Music art, 2 [іn Chinese].

Gou Ying (2007). Aesthetic characteristic features of Huang Ji’s artistic songs. Central Chinese Pedagogical University, 5 [іn Chinese].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-25

Номер

Розділ

Мистецтвознавство