Фестиваль як феномен культури
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.05Ключові слова:
фестиваль, фестивальні практики, види фестивалів, функції фестивалівАнотація
Розглянуто особливості, що характеризують фестиваль як культурний феномен від початку його виникнення й донині; визначаються поняттєво-категоріальний апарат фестивалю та роль фестивальних практик у життєдіяльності соціуму. Систематизовано наукові погляди дослідників щодо типологізації фестивальних практик ХХІ ст. Фестиваль розглянуто як поліфункціональне явище. На основі оприлюднених результатів наукових пошуків представлено авторський підхід щодо функціональних особливостей фестивалів.Посилання
Barabanov, A. A. (2015). Music festival as a cultural phenomenon: regional festivals in the cultural policy of Russia. Culture and civilization, 6. [in Russian].
Davydovsky, K. (2011). International festival movement in the formation of the cultural and artistic environment of Ukraine (the case of the international music festivals “Kyiv Summer Music Evenings” and “Planet Virtuosos”). Culturological Opinion, 3, 1. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2011_3_13. [in Ukrainian].
Zubenko, D. V. (2011). Development of festival movement in modern Ukraine. Bulletin NTUU “KPІ”. Politology. Sociology. Law, 4 (12).р. 110–114. [in Ukrainian].
Zuev, S. P. (2007). Contemporary Cultural Space and Semiotics of the Music Festival (Based on Kharkiv Materials). (Author’s dissertation ... Candidate of Arts in Knowledge). Kharkiv: KhSAC. [in Ukrainian].
Litvinova, M. V. (2003). Sociocultural dynamics of mass holidays and shows. Belgorod: IPC POLITERRA. [in Russian].
Lyubchenko, S. (2017). Modern rock festivals in Ukraine. Culture of Ukraine. Art History, Issue 56. р. 19–32. [in Ukrainian].
Menshikov, A. M. (2004). The Festival as a Sociocultural Phenomenon of the Modern Theater Process (Author. Thesis. ... Candidate of Art Criticism). Moscow. Russian Academy of Theater Arts. [in Russian].
Nabokov, R. G. (2013). Festival in the context of festive-laughing culture. Culture of Ukraine, 43. р. 118–126. [in Ukrainian].
Nikolaeva, P. V. (2010). Semiotics of the festival as a festive culture (Author’s dissertation ... Candidate of Cultural Studies). Krasnodar: Krasnodar state University of Culture and Arts. [in Russian].
Ozhegov, S. I. (2008). Interpretative Dictionary of the Russian Language. Moscow: Oniks, Mir i Obrazovanie. [in Russian].
Onatsky, M. Yu. (2016). The current state and prospects of festival tourism in Kharkiv. Bulletin of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economy. Country Studies. Tourism. Issue 5. р. 145–150. [in Uk-rainian].
Orekhova, Yu.V. (2005). Festival. ABC of organization. Tver: Golden letter. 210 р. [in Russian].
Pato, N. A. (2012). Festival as a phenomenon of festive culture (in the context of semiotics and modern information theory). Festive Culture of Russia: Traditions and Modernity: Materials Vseros. with international. participation of scientific-pract. Conf. (Orel, May 15-16, 2012). Orel State institute of arts and culture. Orel: Horizont. [in Russian].
Reznikova, E. (1978). Festival of the Arts as a Synthetic Art Space (Author’s dissertation ... Candidate of Art Studies). St. Petersburg, RGB. [in Russian].
Repin, Y. (2013). Opera festivals in the history of music art: the experience of typology. Kyiv Musicology. Issue 46, 1. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2013_46_34. [in Ukrainian].
Khrenov, N. (1981). Socio-psychological aspects of interaction between art and public. Moscow. 197 р. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.