Вплив практик гостинності на формування територіального бренду
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.065.04Ключові слова:
територіальний бренд, гостинність, готельна сфера, креативна культура, готельно-ресторанна установа, національна кухня, гастрономічний туризмАнотація
Простежено обставини запровадження та підвищення ролі гостинності в готельно-ресторанних установах. Розглянуто туристичну та готельну сфери гостинності, які є невіддільною частиною креативної культури, основою якої є бажання і потреби людини в набутті нового досвіду. Виявлено, що застосування та просування готельного продукту інструментів, які впливають на отримання нових вражень, відчуттів і переживань, створюють підґрунтя для залучення постійних клієнтів. Визначено, що останніми роками в Україні розвивається культурний туризм, який став одним із найдинамічніших та найкреативніших видів туризму. Доведено, що культурний туризм формує нові види закладів гостинності та сприяє диверсифікації туризму локального та регіонального на державному рівні послуг.Посилання
Arifullin, M. V. (2014). How to ensure the quality of hotel services? Standards and Quality, 6 (924), 84–86. [in Russian].
Braymer, R. A. (1995). The basics of management in the hospitality industry. Moscow: Aspekt Press. [in Russian].
Brand boutique hotel Hotel Indigo. Retrieved from http://ru.development.ihg.com/europe/our-brands/hotel-indigo/development [in Russian].
Harbar, H. (2013). Hospitality philosophy in the Ukrainian tourism space. Religion and Socium, 3–4 (11–12), 43–48. [in Ukrainian].
HOTELS OF INDIGO GROUP. Retrieved from https://tophotels.ru/main/hotelchain?id=1617 [in Russian].
Danilihina Evgenija: “The main idea of Hotel Indigo is to captivate guests with the cultural life of St. Petersburg.” Retrieved from http://www.hotelexecutive.ru/ article.php?numn=9567 [in Russian].
Danilova, T. V. (2012). The problem of human identity in the postmodern picture of the world. Anthropological Dimensions of Philosophical Research, 2, 16–22. [in Ukrainian].
most unusual hotels in Ukraine. Retrieved from http://www.vitamarg.com /article/foto/5677-10-neobychnykh-otelej-ukrainy [in Ukrainian].
Zaynullina, T. G. (2017). Using the tools of the economy of impressions to promote a hotel product. JER. 3. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-instrumentariya-ekonomiki-vpechatleniy-dlya-prodvizheniya-gostinichnogo-produkta [in Russian].
Kobiak, M. V., Ilina, E. L., Latkin, A. N. (2015). Features of the development of the economy of impressions in the tourism and hospitality industry. Russian Regions: A Look into the Future, 3 (4), 27–36. [in Russian].
Mandziak, O. M., Salata, G. V. (2017). System communication of stakeholders of the hotel and restaurant business. Proceedings of the II International scientific conference “World Science in 2016: Results”. Morrisville, Lulu Press. P. 42–45. [in Ukrainian].
Moreva, S. N., Sheviakov, A. Ju., Zobova, E. V. (2017). Globalization and integration of the hotel business. 21st century: fundamental science and technology: materials of the XI International. scientific and practical conference January 23–24, 2017 (T. 2. S. 236–242). North Charleston, USA. [in Russian].
Osokin, V. M. (2014). The concept of the economy of impressions in the development of tourism and hospitality. Service in Russia and abroad, 3, 54–61. [in Russian].
Pandiak, I. (2016). Modern trends of the world tourism and hospitality industry. Geography, Economics and Tourism: National and International Experience: Proceedings of the Anniversary X International Scientific Conference. (Pp. 306–309). Lviv. [in Ukrainian].
Pylypiv, V. V. (2018). Philosophical and cultural aspects of the hospitality phenomenon. International Bulletin: cultural studies, philology, musicology. (Issue I (10), 47–51). Kуiv: Milenium. [in Ukrainian].
Rubtsova, N. V. (2006). Evaluation of the effectiveness of service activities: (Thesis for a Candidate of Economic Sciences: 08.00.05). Irkutsk. [in Russian].
Saint Federe Boutique Hotel in Lviv. Retrieved from http://www.stfeder.com/about-hotel [in Ukrainian].
Modern trends in hotel industry. Retrieved from http://www.wtmlondon.com/RXUK/RXUK_WTMLondon/2015/documents/WTMGlobal-Trends-2014.pdf [in Ukrainian].
Smart hotel room for budget hoteliers. Retrieved from http://prohotelia.com.ua/2010/09/smart-room/ [in Russian].
Urry, John Richard (2005). Tourist view and globalization. Mass Culture: Modern Western Studies. (S. 136–150). Moscow: Pragmatika kultury. [in Russian].
Urry, John Richard (2012). Mobility. Moscow: Praksis. [in Russian].
Grbac, B., Milohanović, A. (2008). Contribution of Food Products in Creating Cultural Identity of Tourist Destination. WSEAS International Conference on Cultural Heritage and Tourism. Heraklion, Crete Island, Greece, July 22–24, 83–88. [in English].
Hall, C. M. (2006). Culinary Tourism and Regional Development: From Slow Food to Slow Tourism? Tourism Rev. Int., 9 (4), 303–306. [in English].
Richards, G. (2014). The Role of Gastronomy in Tourism Development. Paper Presented at the Fourth International Congress on Noble Houses: A Heritage for the Future. [in English].
Richards, G., Raymond, C. (2000). Creative Tourism. ATLAS News, 23, P. 16–20. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.