Герменевтичні глибини композиторської інтерпретації образів класичної китайської поезії у вокальних мініатюрах Хуан Цзи

Mengmeng Chen

Анотація


Визначено жанрово­стильові закономірності трьох вокальних мініатюр Хуан Цзи першої половини 1930 рр. на вірші національних класичних поетів. З’ясовано аспекти типологічної спільності епох, які подають поети й композитори та які належать до переломних у житті суспільства й історії національного мистецтва. Виявлено основи логіки становлення композиторського стилю Хуан Цзи в умовному циклі вокальних мініатюр, що полягає в переході від першого творчого досвіду — вокальної мелодії-соло до зразка діафонії (своєрідного органуму), верхній голос якої — вокальний, нижній — фортепіанний, до найрозгорнутішої та наймасштабнішої з­поміж них у жанрі китайської художньої пісні.

Повний текст:

PDF

Посилання


Alekseyev V. M. Kitayskaya literatura: izbr. tr. / V. M. Alekseyev. — M. : Nauka, gl. red. Vost. Lit., 1978. — 596 s.

Ma Wei. Kontseptsiia formy v muzytsi Kytaiu i Yevropy: aspekty kompozytsii ta vykonavstva : avtoref. dys. ... kand. mystetstvoznav. : spets. 17.00.03 — muz. mystetstvo / Ma Wei. — ODMA im. A. V. Nezhdanovoi. — Odesa, 2004. — 16 s.

U Hong Yuan. Kitayskaya khudozhestvennaya pesnya: istoriya i teoriya zhanra : dis. kand. iskusstvoved. / U Hong Yuan. — Kharkov, 2016. — 231 s.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net