Історичні модуси камерного ансамблю в дзеркалі музичної герменевтики
Анотація
Розглянуто проблеми семантичної специфіки ансамблю та її герменевтичних інтерпретацій. Простежено становлення і розвиток семантики камерного ансамблю від часів Відродження до сучасної доби. Визначено особливості кристалізації камерноансамблевої семантики в період віденського класицизму, її інтерпретацій у добу романтизму та змістовних трансформацій у ХХ–XXI ст. Проаналізовано роль музичночислової символіки як чинника формування семантики камерного ансамблю.Посилання
Abert Hermann. W. A. Mozart : monografiya : v 2-kh ch. / Hermann Abert / Per. s nem. vstup. st.. komment. K. K. Sakvy. — Ch. 2. — Kn. 1 (1783–1787). — M. : Muzyka, 1983. — 518 s.
Gika M. Estetika proportsiy v prirode i iskusstve / M. Gika / Per. s frants. V. V. Belyustina. — M. : Izd-vo Vsesoyuz. Akad. Arkhitektury, 1936. — 310 s.
Kirillina L. Klassicheskiy stil v muzyke XVIII — nachala XIX vekov: Samosoznaniye epokhi i muzykalnaya praktika / L. Kirillina. — M. : Mosk. gos. Konservatoriya, 1996. — 192 s.
Lotman Yu. M. Stati po tipologii kultury : materialy k kursu teorii literatury / Yu. M. Lotman. — Vyp. 2. — Tartu : Tartusk. gos. un-t, 1973. — 94 s.
Muzykalnaya estetika zapadnoyevropeyskogo srednevekovia i Vozrozhdeniya / Pod red. V. P. Shestakova. — M. : Muzyka, 1966. — 574 s.
Polskaya I. I. Kamernyy ansambl: istoriya. teoriya. estetika : monografiya / I. I. Polskaya. — Kharkov : KhGAK, 2001. — 396 s.
Polskaya I. I. Razvitiye zhanra fortepiannogo dueta v avstro-nemetskoy romanticheskoy muzyke: dis. … kand. iskusstv. : 17.00.02 / I. I. Polskaya; Sankt-Peterburg. gos. konservatoriya. — SPb, 1992. — 213 s.
Polskaya I. I. Kamernyy ansambl : teoretiko-kulturologicheskiye aspekty: dis. … d-ra iskusstv. : 17.00.03 / I. I. Polskaya; Nats. muz. akad. Ukrainy. — Kiev, 2003. — 435 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.