Герменевтичний аналіз як умова формування об’єктивної дослідницької оцінки опери А. Сальєрі «Горації»

Liu Bin

Анотація


На основі об’єктивного аналізу опери А. Сальєрі «Горації» з позицій музично­історичної науки початку ХХІ ст. з’ясовано, що зміст опери не відповідав стандартам ні аристократичного, ні революційного прошарків французького суспільства, що призвело до її «поразки»; новаторські музично­драматичні відкриття композитора не були прийняті сучасниками. Зазначено, що «Горації» А. Сальєрі — оригінальний музично­драматичний твір постглюківського етапу в процесі реформи опери; новаторська концепція жанру розроблена на основі продуктивного досвіду неаполітанської опери, сучасного драматичного театру, на досягненнях К. В. Глюка, традиціях античної трагедії.

Повний текст:

PDF

Посилання


Grendel F. Beaumarchais [Elektronnyy resurs] / F. Grendel. Beaumarchais. — Rezhim dostupa: http://lib.ru/BOMARSHE/bomarshe_biography.txt. — Zagl. s ekrana.

Roshchenko E. G. «Non omni moriar»: J. Haydn — kompozitor-demiurg / E. G. Roshchenko// Problemy vzaiemodii mystetstvoznavstva, pedahohiky ta teorii i praktyky osvity. — Zb. nauk. pr. — Vyp. 27. — Kharkiv : KhNUM imeni I. P. Kotliarevskoho, 2009. — S. 9–24.

Castil-Blaze. L’Acad’emie royale de musique // Revue de Paris. — Tome XLV. — Paris, 1837. — P. 486–487.

Jullien A. La couret l’op’era sous Louis XVI / А. Jullien. — Paris, 1878. – P. 210.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net