Герменевтичний аналіз як умова формування об’єктивної дослідницької оцінки опери А. Сальєрі «Горації»
Анотація
На основі об’єктивного аналізу опери А. Сальєрі «Горації» з позицій музичноісторичної науки початку ХХІ ст. з’ясовано, що зміст опери не відповідав стандартам ні аристократичного, ні революційного прошарків французького суспільства, що призвело до її «поразки»; новаторські музичнодраматичні відкриття композитора не були прийняті сучасниками. Зазначено, що «Горації» А. Сальєрі — оригінальний музичнодраматичний твір постглюківського етапу в процесі реформи опери; новаторська концепція жанру розроблена на основі продуктивного досвіду неаполітанської опери, сучасного драматичного театру, на досягненнях К. В. Глюка, традиціях античної трагедії.Посилання
Grendel F. Beaumarchais [Elektronnyy resurs] / F. Grendel. Beaumarchais. — Rezhim dostupa: http://lib.ru/BOMARSHE/bomarshe_biography.txt. — Zagl. s ekrana.
Roshchenko E. G. «Non omni moriar»: J. Haydn — kompozitor-demiurg / E. G. Roshchenko// Problemy vzaiemodii mystetstvoznavstva, pedahohiky ta teorii i praktyky osvity. — Zb. nauk. pr. — Vyp. 27. — Kharkiv : KhNUM imeni I. P. Kotliarevskoho, 2009. — S. 9–24.
Castil-Blaze. L’Acad’emie royale de musique // Revue de Paris. — Tome XLV. — Paris, 1837. — P. 486–487.
Jullien A. La couret l’op’era sous Louis XVI / А. Jullien. — Paris, 1878. – P. 210.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.