Виконавська складова форми Concertі Grossі Арканджело Кореллі (модель da chіesa)
Анотація
Розглянуто питання взаємодії скрипкового стилю Арканджело Кореллі та процесів формоутворення в його Concertі grossі, а також значення поділу ансамблю на групи concertіno і grosso. Наголошено на особливому значенні виконавської складової Концертів. Підкреслюється, що модель da chіesa є прообразом сольного концерту з оркестром. Закцентовано на особливій ролі темброво-фактурної складової в жанрі Concerto grosso.Посилання
Asafyev B. Muzykalnaya forma kak protsess / B. Asafyev. — L. : Muzyka. Leningr. otd-niye, 1971. — 376 s., not. il.
Varunts V. Muzykalnyy neoklassitsizm: Istoricheskiye ocherki / V. Varunts. — M. : Muzyka, 1988. — 80 s. — (Voprosy istorii, teorii, metodiki).
Zeyfas N. Concerto grosso v tvorchestve Gendelya / N. Zeyfas. — M. : Muzyka, 1980. — 80 s.
Zeyfas N. Zametki ob estetike zapadnoyevropeyskogo barokko / N. Zeyfas // Sov. muzyka. — 1991. — №3. — S. 99–106.
Kuznetsov K. Arcangelo Corelli (1653 — 1953) / K. Kuznetsov. I. Yampolskiy. — M. : Muzgiz, 1953. — 68 s.
Livanova T. Istoriya zapadnoyevropeyskoy muzyki do 1789 goda : uchebnik : v 2 t. / T. Livanova. — 2-e izd., pererab. i dop. — M. : Muzyka, 1983. — T. 1. Po XVIII vek. — 696 s.
Moskalenko V. Do vyznachennia poniattia «muzychne myslennia» / V. K. Moskalenko // Ukrainske muzykoznavstvo (nauk.-metod. zbirnyk) ; red. M. Holovashchenko. — Kyiv, 1987. — Vyp 28. — S. 48–53.
Nazaykinskiy E. V. Logika muzykalnoy kompozitsii / E. V. Nazaykinskiy. — M. : Muzyka, 1982. — 319 s.
Kharnonkurt N. Muzyka yak mova zvukiv. Shliakh do novoho rozuminnia muzyky / N. Kharnonkurt. — Sumy : Sobor, 2002. — 184 s.
Kholopova V. N. Muzyka kak vid iskusstva : ucheb. posobiye / V. N. Kholopova. — SPb. : Lan, 2000. — 320 s.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.