Співзвуччя духовних символів як основа герменевтики під час аналізу музики
Анотація
Розглянуто закони гармонії, що забезпечують звучання внутрішнього світу людини, відображаючи створення людини Богом за своїм образом. Людське серце є єдиною основою Богослужбового з’єднання неба й землі, унікальна система різних вібрацій. Aвтор базується на сердечних можливостях літургійного сприйняття музичного поля Єдиного Життя. Порівнюються музичний лад і правильні геометричні сфери та «музика сфер» Піфагора зі «знаменним письмом». Наводяться тези, маловідомі в науці про музику.Посилання
Akimov A. Kontseptsiya «serdtsa» v Zhivoy Etike / A. Akimov // Tri klyucha. — 2005. — № 9. — S. 15
Afonskiy paterik. Izdaniye reprintnoye. — M. : Tipo-Litografiya I. Efimova, 1897. — 1056 s.
Bak V. Biologiya yazykom serdtsa / V. Bak // Laboratoriya gumannoy pedagogiki / Artemovsk : Izd-vo Veber, 2008. — 176 s.
Bandura A. «Taynaya Doktrina» i Skryabin / A. Bandura // Kultura i Vremya. — 2006. — № 2. — S. 16–31.
Bunn Charles. Kristally. Ikh rol v prirode i nauke / Charles Bunn [per. s angl. T. P. Litvinovoy. Pod red. ak. N. V. Belova]. — M. : Mir, 1970. — 312 s.
Benesch Otto. Iskusstvo Severnogo Vozrozhdeniya. Ego svyaz s sovremennymi dukhovnymi i intellektualnymi dvizheniyami / Otto Benesch. — M. : Iskusstvo, 1973. — 222 s.
Bespredelnost: sbornik / Sost.: A. A. Movchanyuk. N. V. Bazlov. — L. : «Vasilyevskiy ostrov», 1990. — 280 s.
Blavatskaya E. Razoblachennaya Izida /E. Blavatskaya. — M. : Izd-vo Assotsiatsii dukhovnogo edineniya «Zolotoy vek». — 1993. — T. 1. — Nauka. — 770 s.
Goldmen G. Tselitelnyye zvuki [per s angl.] / G. Goldmen. — M. : «Sofiya», 2003. — 224 s.
Ivanov V. Dukhovne buttia muzychnoho zvuku: v piaty knyhakh / V. Ivanov. — Mykolaiv : TOV Firma «Ilion», 2009. — 480 s.
Klyuchnikov S. Svyashchennaya nauka chisel / S. Klyuchnikov. — M. : Belovodye, 1995. — 192 s.
Knigi Edinoy Zhizni [Elektronnyy resurs]. — Chernovtsy. 2011–2016. — Rezhim dostupa: www.postulates.org / www.postulates.org.ua. — Zagl. s ekrana.
Kurt E. Tonpsikhologiya i muzykalnaya psikhologiya. Glava I–II [per. s nem. L. Tovalevoy. O. Galkina; primech.. komment. O. Galkina] // Homo musicus. Almanakh muzykalnoy psikhologii. — M. : MGK im. P. I. Chaykovskogo, 2001. — S. 7–49 [Primechaniya. — S. 50–54].
Medushevskiy V. Pomyanite moyu lyubov. O staritse skhimonakhine Antonii / V. Medushevskiy. — Minsk : Bratstvo v chest Svyatogo Arkhistratiga Mikhaila, 2006. — 247 s.
Melchizedek Drunvalo. Taynaya egipetskaya misteriya / Drunvalo Melchizedek. — SPb. : IK «Nevskiy prospekt», 2004. — 128 s.
Molitva kak osoboye sostoyaniye cheloveka. Sensatsionnoye otkrytiye uchenykh Instituta im. V. M. Bekhtereva // Spasite nashi dushi. — Vseukrainskiy pravoslavnyy zhurnal. — Dnepropetrovsk : OOO «Suvorov», 2002. — S. 15.
Penrose Roger. Struktura prostranstva-vremeni. — M. : Mir, 1972. — 184 s.
Potapenko O. Taiemnytsi symvoliv, chysel, alfavitiv / O. Potapenko. — Kyiv : TOV «III, Ltd», 1997. — 208 s.
Rerikh E. U poroga Novogo Mira / E. Rerikh. — M. : MTsR, 2000. — 464 s.
Roshchenko (Averianova) Chislo i imya v novoy mifologii muzykalnogo romantizma (numerologicheskiy i onomatologicheskiy metody analiza muzyki): monografiya / E. Roshchenko (Averianova). — Kharkov : KhNURE, 2007. — 128 s.
Rijckenborgh Jan van . Izumrudnaya skrizhal i germeticheskiy svod Germesa Trismegista / Jan van Rijckenborgh. — M. : Amrita-Rus, 2004. — Chast 2. — 306 s.
Sikari Antonio. Portrety svyatykh : v 2 t. / Antonio Sikari. — Milan : «NUOVI RITRATTI DI SANTI». — T. 2. — 1991. — 192 s.
Stulpinene I. Fizika yazykom serdtsa / I. Stulpinene. — Donetsk : Izd-vo Veber, 2008. — 181 s.
Trubachev S. Muzyka i simvol v tvorcheskom prelomlenii P. A. Florenskogo / S. Trubachev // Muz. akademiya. — 1999. — № 3. — S. 83–88.
Walker Barbara. Zhenskaya entsiklopediya. Simvoly. sakralii. tainstva / Barbara Walker : per. s angl. A. Elizarova. — M. : Astrel : AST : Tranzitkniga, 2005. — 638 s.
Shapovalova L. Liturgiya kak «arkhetip» tvorchestva homo credens // Problemi vzaєmodії mistetstva. pedagogіki ta teorії і praktiki osvіti : zb. nauk. pr. / KhDUM іm. І. P. Kotlyarevskogo. — Kharkіv : TOV «S.A.M.», 2010. — Vip. 28. — S. 91–110.
Shipov G. Teoriya fizicheskogo vakuuma v populyarnom izlozhenii. Razvitiye programmy Edinoy Teorii Polya. vydvinutoy A. Eynshteynom / G. Shipov. — M. : «Kirillitsa-1», 2002. — 128 s.
Emoto Masaru. Poslaniya vody: Taynyye kody kristallov lda [per. s angl.] / Masaru Emoto. — M. : Sofiya, 2006. — 96 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.