Музична риторика в мандолінних концертах А. Вівальді: герменевтичний підхід
Анотація
Запропоновано герменевтичний підхід щодо розгляду мандолінних концертів А. Вівальді. Виявлено комплекс засобів музичної риторики, яка є метамовою барокового мистецтва. На основі їх аналізу подано варіант смислового тлумачення творів (особливу увагу приділено ритурнелям перших частин як основним тематичним структурам барокового концертного циклу). Сформульовано ключові ідеї та змістові тези мандолінних концертів А. Вівальді.Посилання
Bashmakova N. V. Mandolina v istoryko-khudozhnomu protsesi : dys. … kand. mystetstvoznav. : spets. 17.00.03 — Muz. mystetstvo / N. V.
Bashmakova ; Khark. derzh. un-t mystetstv im. I. P. Kotliarevskoho. — Kharkiv, 2010. — 207 s.
Lobanova M. Zapadnoyevropeyskoye muzykalnoye barokko: problemy estetiki i poetiki / M. Lobanova. — M. : Muzyka, 1994. — 320 s.
Semikozov A. A. Mandolina u zakhidnoievropeiskii muzychnii kulturi XVIII stolittia v aspekti vzaiemodii opernoi ta instrumentalnoi muzyky (na prykladi kontsertiv A. Vivaldi ta Giovanni Paisiello) : dys. ... kand. mystetstvoznav. : 17.00.03 / A. A. Semikozov ; Nats. muz. akad. Ukrainy im. P. I. Chaikovskoho. — Kyiv, 2013. — 229 c.
Zakharova O. Ritorika i zapadnoyevropeyskaya muzyka XVII — pervoy poloviny XVIII veka: printsipy. priyemy / O. Zakharova. — M. : Muzyka, 1983. — 78 s.
Sparks P. An Introduction to the Eighteenth Century Repertoire of the Neapolitan Mandolin / Paul Sparks. — Kensington, MD : a Plucked String Book, cop. 1999. — 41 p.
Tyler J. The Early Mandolin / James Tyler and Paul Sparks. — Oxford ; New York : Oxford Univ. Press : Clarendon Press, cop. 1989. — 186 p.
Wilden-Husgen M. Die Barockmandoline / Marga Wilden-Husgen. — Grenzland : Theo Hüsgen, cop. 1990. — 37 S.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.