Особливості ринку релігійних товарів і послуг в Україні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.11

Ключові слова:

ринок релігій (культів), ринок релігійних послуг, продукція халяль, релігійний туризм, релігійні продовольчі й непродовольчі товари, православні ярмарки

Анотація

Виявлені особливості ринку релігійних товарів і послуг у християнському (католицькому, православному, протестантському) і мусульманському сегментах, проаналізована економічна діяльність релігійних організацій як надавачів певних послуг населенню (що не обов’язково має належати до певної релігійної організації), визначені причини поширення релігійних послуг в умовах секуляризованого суспільства.

Біографія автора

E. V. Marakhovska, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат філософських  наук, доцент кафедри культурології

Посилання

Kusch, A. (2018). The church has not lived for a long time at the expense of parishioners. Retrieved from https://112.ua/mnenie/cerkovnaya-ekonomika-a-kto-budet-finansirovat-avtokefalnuyu-cerkov-447080.html. [In Russian].

Bukin K., Levin M. (2018). Competition in the regulated market of religious services. Economic policy, Vol. 13, 1. P. 1–16. [In Russian].

Nikitin, K. (2011). The income of the church, as a rule, is not tied to the will of the taxpayers. Retrieved from https://iz.ru/news/502819. [In Russian].

Semenets, G. (2012). Popes Wars and the church business: the winner will receive the market of Orthodox services in Ukraine. Retrieved from http://argumentua.com/stati/popovskie-voiny-i-tserkovnyi-biznes-pobeditel-poluchit-rynok-pravoslavnykh-uslug. [In Russian].

Safronov, A. G. (2004). Religious psychopractice in the history of culture. Kharkiv: KhSAC. 304 s. [In Russian].

Shovkalov, Sh. A. (2018). Formation and development of the market of confessional services in Russia: theory, methodology, practice. (Abstract of a doctorate in economics). Krasnoyarsk. 40 p. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-05

Номер

Розділ

Українська культура