Драма В. Винниченка «Брехня» в сценічній інтерпретації М. Волошина

Автор(и)

Анотація

Розглянуто публікації, у яких досліджено драматургію В. Винниченка, зокрема п’єсу «Брехня», у проекції на її сценічну інтерпретацію. Виявлено й уведено до наукового обігу архівні джерела, пов’язані з виставою М. Волошина «Брехня» (1993 р.), проаналізовано її особливості в контексті художнього вираження драматургом ідей філософії щастя, сенсу й мети людського існування, ідеї «чесності з собою» і внутрішнім духовним конфліктом головної героїні. Констатовано, що режисер та актори Дніпропет­ровського театру імені Т. Г. Шевченка, зважаючи на авторський задум, історико-культурні умови, мистецькі тенденції часу, а також індивідуальне художнє рішення, засвідчили зростаючу увагу українського театру до проб­лем морально-етичного життя, оновлення сценічних форм.

Біографія автора

M. V. Soroka, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

аспірант

Посилання

Vechernytskyi, O. (1 april 1911). Sadovskyi’s Troupe (1910–1911). Rada [in Ukrainian].

Vynnychenko, V. K. (1991). Selected plays. Kyiv: Arts [in Ukrainian].

Mykhyda, S. (2002). Following his experiments: content dominants and poetics of conflict in drama by V.Vynnychenko [in Ukrainian].

Moroz, L. Z. (1992). One hundred equals of truth the paradoxes of dramatic art by V.Vynnychenko. Kyiv: Literature Institute T. H. Shevchenko NAS of Ukraine [in Ukrainian].

About the play «A Lie» [the memoirs of Hurbanska A.]. The personal archive of the author. [in Ukrainian].

About the play «A Lie» [the memoirs of Mark V.]. The personal archive of the author. Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-13

Номер

Розділ

Театральне, кіно-, телемистецтво, хореографія