Релігійно-філософська концепція пісні Хуан Цзи «Закони неба»

Автор(и)

Анотація

Визначено історико-художний та гуманістичний зміст пісні Хуан Цзи «Закони Неба» на вірші Чжун Шігень (1835), яка стала гімном молоді. Відзначено історико-художню ситуацію, у межах якої написано означений твір. Покладений в основу форми і змісту пісні діалог ліричного героя-одинака, котрий не має земного притулку, і Голосом Неба, який відкриває Страдникові його жертовне призначення для процвітання народу, відроджує неминущу значимість законів божественного Дао. Властива пісні діалогічна драматургія характеризується типовою структурою — запитання-відповідь. Базування на настановах християнства, втілених у музично-поетичному тексті, засвідчує належність твору до мистецтва Новітнього Китаю, особливістю якого є синтез релігійних традицій.

Біографія автора

Mengmeng Chen, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Wan Yu He (1994). History of contemporary Chinese music. Beijing: Beijing National Publishing House. [In Ukrainian].

Cen Ren Kang (1997). The works and life of Huang Ji. Beijing: Beijing Nati­onal Publishing House. [In Ukrainian].

Chen Mengmeng (2017). Hermeneutic depths of composer interpretation of images of classical Chinese poetry in vocal miniatures by Huang Ji. Culture of Ukraine. Series: Art studies: a collection of scientific works, 57, 174-181. Kharkiv: KhDAС. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-13

Номер

Розділ

Музичне мистецтво