Герменевтичний аналіз як умова формування об’єктивної дослідницької оцінки опери А. Сальєрі «Горації»

Автор(и)

  • Liu Bin Харківська державна академія культури, м. Харків, Ukraine

Анотація

На основі об’єктивного аналізу опери А. Сальєрі «Горації» з позицій музично­історичної науки початку ХХІ ст. з’ясовано, що зміст опери не відповідав стандартам ні аристократичного, ні революційного прошарків французького суспільства, що призвело до її «поразки»; новаторські музично­драматичні відкриття композитора не були прийняті сучасниками. Зазначено, що «Горації» А. Сальєрі — оригінальний музично­драматичний твір постглюківського етапу в процесі реформи опери; новаторська концепція жанру розроблена на основі продуктивного досвіду неаполітанської опери, сучасного драматичного театру, на досягненнях К. В. Глюка, традиціях античної трагедії.

Біографія автора

Liu Bin, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Grendel F. Beaumarchais [Elektronnyy resurs] / F. Grendel. Beaumarchais. — Rezhim dostupa: http://lib.ru/BOMARSHE/bomarshe_biography.txt. — Zagl. s ekrana.

Roshchenko E. G. «Non omni moriar»: J. Haydn — kompozitor-demiurg / E. G. Roshchenko// Problemy vzaiemodii mystetstvoznavstva, pedahohiky ta teorii i praktyky osvity. — Zb. nauk. pr. — Vyp. 27. — Kharkiv : KhNUM imeni I. P. Kotliarevskoho, 2009. — S. 9–24.

Castil-Blaze. L’Acad’emie royale de musique // Revue de Paris. — Tome XLV. — Paris, 1837. — P. 486–487.

Jullien A. La couret l’op’era sous Louis XVI / А. Jullien. — Paris, 1878. – P. 210.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-14

Номер

Розділ

Мистецтвознавство